eriknor Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Heading south Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 - som kometer eller stjerneskudd i dagslys. Forøvrig et trivelig bilde med fin, stille og vâr stemning! Vh. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Artig komp! Blir liksom med på "reisen" innover.... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Her ville jeg laget to separate bilderKutta rett over der skyene går sammen som et felt i venstre del av himmelen og sett det som en naturabstrakt med sine skyfigurer og striper. Den nederste delen blir da til et flott naturbilde i langstrakt panoramaformat og det flotte lyset i skylaget til venstre kommer mer til sin rett når betrakters blikk blir senket. Nå finnes det jo mange muligheter for å kutte i himmelen for å få andre utsnitt. Det er bare å scrolle opp litt etter litt og dekke til. Jeg foreslo bare de to ytterpunktene. Resta kan du finna sjæl. Min favoritt er og blir det smale panoramaformatet nede som jeg nevnte. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Rett og slett veldig vakkert bilde, Erik ! Fin dybde både på himmel og bakke Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Her ville jeg laget to separate bilderKutta rett over der skyene går sammen som et felt i venstre del av himmelen og sett det som en naturabstrakt med sine skyfigurer og striper. Den nederste delen blir da til et flott naturbilde i langstrakt panoramaformat og det flotte lyset i skylaget til venstre kommer mer til sin rett når betrakters blikk blir senket. Nå finnes det jo mange muligheter for å kutte i himmelen for å få andre utsnitt. Det er bare å scrolle opp litt etter litt og dekke til. Jeg foreslo bare de to ytterpunktene. Resta kan du finna sjæl. Min favoritt er og blir det smale panoramaformatet nede som jeg nevnte. Roar Tja, det var jo flytrafikken jeg skulle vise. Resten ble bare bonus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg