hdlarsen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Måke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Komposisjonsmessig synes jeg du har endel å gå på her. Rent fototeknisk bør fuglen plasseres så den har 2/3 av bildet å fly på og det er en fordel om man unngår å kollidere med bilderuten. Dersom man skal bryte med prinsippene bør man vite hvordan og hvorfor. Å tangere bilderuten som her virker tilfelsig og derfor lite heldig, Slik jeg ser bildet fremstår det som undereksponert uten at jeg ser at det skal ha noen hensikt og lurer på hvilke tanker fotografen har gjort seg om bildet... Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Komposisjonsmessig synes jeg du har endel å gå på her. Rent fototeknisk bør fuglen plasseres så den har 2/3 av bildet å fly på og det er en fordel om man unngår å kollidere med bilderuten. Dersom man skal bryte med prinsippene bør man vite hvordan og hvorfor. Å tangere bilderuten som her virker tilfelsig og derfor lite heldig, Slik jeg ser bildet fremstår det som undereksponert uten at jeg ser at det skal ha noen hensikt og lurer på hvilke tanker fotografen har gjort seg om bildet... Takk Espen for kommentar. Jeg kom med et uheld å legge ut feil bilde, det er det bilde som er versjon 2 her som skulle legges ut. Sorry Verson 1 er ikke etterbehandlet annet en vannmerke mens verson 2 er beskjært og justert i Lr. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Komposisjonsmessig synes jeg du har endel å gå på her. Rent fototeknisk bør fuglen plasseres så den har 2/3 av bildet å fly på og det er en fordel om man unngår å kollidere med bilderuten. Dersom man skal bryte med prinsippene bør man vite hvordan og hvorfor. Å tangere bilderuten som her virker tilfelsig og derfor lite heldig, Slik jeg ser bildet fremstår det som undereksponert uten at jeg ser at det skal ha noen hensikt og lurer på hvilke tanker fotografen har gjort seg om bildet... Takk Espen for kommentar.Jeg kom med et uheld å legge ut feil bilde, det er det bilde som er versjon 2 her som skulle legges ut. Sorry Verson 1 er ikke etterbehandlet annet en vannmerke mens verson 2 er beskjært og justert i Lr. Mye av det samme gjelder forsåvidt for versjon 2. Tenker da ikke såååå mye på undereksponeringen, men klipp av vingespiss og fuglens noe sentrale plassering. Jeg hadde ønsket litt mer luft mellom vinger og bilderamme på begge sider... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg