erisovik Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Noen som vet om HTC One M8 tåler litt vann, f.eks hvis man går uti regn vær og jakken som den ligger inni blir våt?Mange nettsider sier at den ikke vil tåle vann, men tester på Youtube og rykter om den sier at den faktisk tåler litt.Men tilbake til valget mitt, det står mellom HTC One M8, Sony Xperia 3 eller Apple iPhone 6. Synes det er greit at den tåler litt vann, skal ikke svømme med den, ta bilder under vann osv, men litt regn dråper. den bør også tåle litt, er litt dumt å komme hjem også er halve skjermen knust.men ellers er det greit med en relativt grei stor skjerm, 4,5---> også bør den kunne ta gode bilder, synes det er et must, og da er en stor/fin skjerm greit å ha, sånn at man kan se bildene man har tattDere er selvsagt åpen til å si andre telefoner, dette er bare mine forslag Lenke til kommentar
Niuroumian Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Jeg har nettopp kjøpt Z2 og er veldig fornøyd med den, både mtp vann-resistans og at den tåler å falle i bakken et par ganger. Størrelsen er vel grei med 5"2. Litt stor til å ha i lomma mener jeg, men det er da hver sin smak. Z3 skal visst bare være en marginal forbedring, sånn som jeg forstod det i alle fall. Z2 får du til under 5k nå, men du kan jo gå for Z3 om du vil ha det nyeste nye. Edit: Kameraet på Z2 er helt kurant, og tar ganske pene bilder på den høyeste oppløsningen (20,7 MP). Har en del kamerafunksjoner også, som f.eks blurry bakgrunn, timeshift (legge på slow motion på deler av eller hele videoen), timeshift burst (mange eksponeringer med superkort mellomrom slik at du kan velge den beste om noe beveger seg raskt), panorama og mye annet. Endret 21. september 2014 av Niuroumian Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hvis det med vann er viktig for deg ville jeg gått for Z3. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Mange rykter vil ha det til at HTC One M8 tåler litt vann, men den er ikke sertifisert for det.Dvs. om noe går i stykker pga. vannskade, dekker ikke garantien.Gå får Xperia Z3 du. Du vil nok ikke angre på det kjøpet. Den har fått ganske gode omtaler så langt, selv om den ikke er ute i butikkene ennå. Lenke til kommentar
erisovik Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Mange rykter vil ha det til at HTC One M8 tåler litt vann, men den er ikke sertifisert for det. Dvs. om noe går i stykker pga. vannskade, dekker ikke garantien. Gå får Xperia Z3 du. Du vil nok ikke angre på det kjøpet. Den har fått ganske gode omtaler så langt, selv om den ikke er ute i butikkene ennå. Så du finner ingen grunn for å kjøpe iPhone 6? Den tåler ihvertfall ikke regn så du ville gått for Xperia Z3? eller ville du ventet litt? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg skal selv kjøpe 6 Plus, men kan godt hende at jeg bestiller en Z3 som privattelefon og bruker 6 Plus som arbeidstelefon.Du sier at det er greit at den tåler litt regn, og da er det Z3 du skal ha. iPhone 6 er en flott telefon det, men den tåler ikke regn eller fukt. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hvis Z3 blir litt for stor kan du alltids vurdere Z3 Compact. Ca samme telefonen, bare 4,6". Jeg syns det virker litt mer praktisk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå