Miss Gil Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nydelig stemning i blåtimen med vikingskipet. Flott! På 1.oktober likte jeg spoilerbildet utrolig godt, selv om perpektiv og linjer på bildet du valgte også gjør dette spennende. Gleder meg til å følge bildene dine videre Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 5,oktober: Slutt for sesongen. Måtte gjøre klar for vinteren i dag. Dagens fangst. PA050002.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Skikkelig blåtimebilde av et vikingskip. Ikke mange som kan skryte av å ha noe sånt. Solid sagastemning. Takk Nydelig stemning i blåtimen med vikingskipet. Flott! På 1.oktober likte jeg spoilerbildet utrolig godt, selv om perpektiv og linjer på bildet du valgte også gjør dette spennende. Gleder meg til å følge bildene dine videre Takk Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Behagelig ro i kveldsbildet av vikingeskipet, tydelig høststemning i dagens bilde. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Litt av en fangst i går, høyst uvanlig syn det der! Klassisk komp med båten på vei inn i bildet. Dagens viser med all tydelighet at det er høst. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Staselig fangst det med vikinge-skipet - og fantastisk flott speiling i 5.oktober. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Likte godt vikingskipet ditt. Fine fargetoner. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ok bilder fra 3.+4.+5.oktober, hvorav jeg likte landbruksredskapsbildet og det siste best! Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jordbruksredskap var flott! Og det siste var nydelig i "blått"! Og med ei fin stemning! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 6.Oktober: Samles her for gruppebilde. Eller kan alle følge med her. Synes jeg fikk kontakt med flokken her, nesten bedre enn i en vanlig skoletime Rettelse nummer tre fra midten følger ikke helt med. PA060009.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Behagelig ro i kveldsbildet av vikingeskipet, tydelig høststemning i dagens bilde. Takk Litt av en fangst i går, høyst uvanlig syn det der! Klassisk komp med båten på vei inn i bildet. Dagens viser med all tydelighet at det er høst. Takk Staselig fangst det med vikinge-skipet - og fantastisk flott speiling i 5.oktober. Takk Likte godt vikingskipet ditt. Fine fargetoner. Takk Ok bilder fra 3.+4.+5.oktober, hvorav jeg likte landbruksredskapsbildet og det siste best! Takk for ok kommentar Jordbruksredskap var flott! Og det siste var nydelig i "blått"! Og med ei fin stemning! Takk Setter pris på alle kommentarer på bildene. Kom gjerne med forbedringspotensiale også Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hva sa du for å få så stor oppmerksomhet? De syntes kanskje du var et ålreit dyr? Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Wow. Hvordan klarte du å få samtlige av sauene i bildet til å se mot deg? Det gjorde i hvert fall bildet til noe spesielt. Kult bilde! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 7.oktober: Hestemule. Ikke det helt store i dag, men har da levert et bilde. PA070016-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Hva sa du for å få så stor oppmerksomhet? De syntes kanskje du var et ålreit dyr? Jeg sa Bææ bæbæbææ Wow. Hvordan klarte du å få samtlige av sauene i bildet til å se mot deg? Det gjorde i hvert fall bildet til noe spesielt. Kult bilde! Takk - hadde noe med Bææ å gjøre, samt bikkja Herlig saueflokk. Takk Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 5.: Bra teknisk utførelse, og en påminnelse om at badesesongen i alle fall er over. 6.: He, he. Temmelig morsomt dette her. 7.: Svært tett på, men ikke så dumt det kanskje. Får en vri på det i alle fall. Når den snoren der først skulle være med er den også greit plassert. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ha,ha...6.oktober:Skikkelig får-i-kål tid nå. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Artig hestebilde! Har tenkt på det samme selv for å lage en mer interessant vri på en hest. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Myk og fin hestemule, tråden distraherer litt, men var kanskje ikke så lett å unngå. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 8.oktober: Høstblad. F1.8 PA080028-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr 5.: Bra teknisk utførelse, og en påminnelse om at badesesongen i alle fall er over. 6.: He, he. Temmelig morsomt dette her. 7.: Svært tett på, men ikke så dumt det kanskje. Får en vri på det i alle fall. Når den snoren der først skulle være med er den også greit plassert. Takk, e-gjerdet torde jeg ikke flytte på. Ha,ha...6.oktober:Skikkelig får-i-kål tid nå. Takk Artig hestebilde! Har tenkt på det samme selv for å lage en mer interessant vri på en hest. Takk Myk og fin hestemule, tråden distraherer litt, men var kanskje ikke så lett å unngå. Takk Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Fint høstbilde. Den blågrå steinmuren gir dybde og kontrast til lønnebladet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Fine farger i Høstblad bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå