sdhweb Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Splashy Splash Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hva handler bildet om? Lenke til kommentar
sdhweb Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Hva handler bildet om? Hehe, usikker på hva jeg skal svare på det? Tenker du at alle bilder skal ha et budskap? I så fall har jeg ikke noe budskap med dette. Er nok litt abstrakt :-) Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hehe, at det er abstrakt betyr ikke at det ikke skal handle om noe. Jeg lurer egentlig hva som var tanken bak å ta dette bildet og legge det ut i bildekritikken. Jeg regner med at du har et ønske om tilbakemelding? Lenke til kommentar
sdhweb Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Hehe, at det er abstrakt betyr ikke at det ikke skal handle om noe. Jeg lurer egentlig hva som var tanken bak å ta dette bildet og legge det ut i bildekritikken. Jeg regner med at du har et ønske om tilbakemelding? Helt ærlig, tror det kun dreier seg om behov for anerkjennelse/feedback. Det er gøyest å få positive tilbakemeldinger selv om disse ikke er blant de mest konstruktive. Det var nok ikke veldig gjennomtenkt fra min side dette :-) Spørsmålet ditt er jo helt kurrant men likevel så vanskelig å svare på. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Artig bilde, men hva i all verden har du tatt bilde av? Lenke til kommentar
tasmyrn Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hei Fine fargetoner,varme og kalde.Du treffer med lukkertiden,passe uskarp vannsprut. Likte bildet, litt utenom det vanlige. 1 Lenke til kommentar
sdhweb Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Artig bilde, men hva i all verden har du tatt bilde av? Hei, det er rett og slett bare en stein, på størrelse med et par hender, akkurat i det den treffer vannflaten. Synes jeg var litt heldig med timingen og valget av lukkertid her, men det er sikkert delte meninger om det :-) Lenke til kommentar
sdhweb Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Hei Fine fargetoner,varme og kalde.Du treffer med lukkertiden,passe uskarp vannsprut. Likte bildet, litt utenom det vanlige. Takk Terje :-) Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Helt ærlig, tror det kun dreier seg om behov for anerkjennelse/feedback. Det er gøyest å få positive tilbakemeldinger selv om disse ikke er blant de mest konstruktive. Det var nok ikke veldig gjennomtenkt fra min side dette :-) Spørsmålet ditt er jo helt kurrant men likevel så vanskelig å svare på. Slik er det nok for de fleste av oss. Problemet er at veldig få får tilbakemelding nettopp fordi bildet de la ut kun er et snapshot som ikke har noe innhold eller tanke. Nå sier jeg ikke at alle fine bilder har en umiddelbar tanke bak seg. Landskapsbilder er fine fordi de er fine (om det gir noen mening?). Men her har du ett litt utydelig bilde av en stein du kaster i vannet. De fleste gidder ikke legge inn arbeid i å gi tilbakemelding når ikke fotografen legger inn arbeid i bildet. ...og det er vel derfor ytterst få er innom "bildekritikken". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg