Sim11 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hei, jeg har nylig fått meg spotify premium. Jeg lagra noen sanger derfra til noen spillelister, men noen sanger var ikke på spotify, så jeg lasta ned noen sanger fra youtube og la dem inn i spillelisten. Jeg kan høre sangene på Pc'en, men når jeg skal spille av sangen på iPhonen, kommer det opp "Song not synced" "if you own the song, you can sync it from your computer". "learn more". Jeg trykka på learn more, også står det: Sync song to this iPhone 1. Connect this iphone to the same wifi as the computer 2. Launch spotify on the computer where this song is stored. 3. Mark the playlist containing this song for Offline sync on your computer or on this iPhone. 4. Watch as your song magically appears on your iPhone Skjønner hva det står, men jeg får fortsatt ikke til å spille av de sangene jeg lasta ned fra youtube på iphonen. Jeg får spilt dem av på pcen. Jeg har itillegg skrudd på "available offline", så jeg kan spille av sangene uten wifi. Noen som veit hvordan jeg kan få spilt av sangene, for det skal gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå