Ehampa Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hei ! Jeg har tenkt på legge ut et bilde på en Facebook til en venn som har bursdag, men lurer på om jeg kan oppfattes som rasistisk hvis jeg legger ut det. Vi er gode venner , men jeg vet ikke hvordan andre kommer til å oppfatte innlegget. Han kommer fra nord øst-Afrika Egypt og siden det er en del kameler der, kaller jeg han for kamel til vanlig. Derfor har jeg tenkt på å legge ut et bilde av kamel på face veggen hans. Men jeg har lurt på om dette rasistisk eller ufint? Er det rasistisk å kalle han kamel og? Takk for svar! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Nei, det er ikke rasistisk. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Liker han at du kaller han kamel? Om han gjør det ser jeg ingen problem. Lenke til kommentar
Ehampa Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Han har aldri sagt noe om at han ikke liker det , nei Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hadde du likt å bli kalt for en makrell bare fordi vi har makrell i Norge? Lenke til kommentar
Ehampa Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Haha! Jeg skjønner poenget... Men jeg tror man må se på om personen synes det greit, eller ikke, som snorkelying platypus skriver. Siden mangen bare synest dette er morsomt, og ikke ment vondt . Det er mange Mange mørkhudede som skriker Rasisme, Rasisme av den minste ting. Derfor prøver jeg å vere veldig forsiktig, med å spør om dette passer seg . Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Kanskje kamelen synes det er rasistisk å bli sammenlignet med et menneske? Hvem vet Lenke til kommentar
Ehampa Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Hehe , ja hvem vet Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hadde du likt å bli kalt for en makrell bare fordi vi har makrell i Norge? Mulig jeg er rar men gjort riktig synes jeg det hadde vært stor humor. Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Så lenge du er hvit i huden og han er mørk så er det rasistisk. 3 Lenke til kommentar
lovergirl1996 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 ikke på noen måte rasistisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå