Infectionsys Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hei. Har en gammel PC (opp til 6-7 år) liggende, og tenkte å gi den bort. Men etter å ha drevet med litt repairing. Lurte derfor på om jeg kunne kjøpe et internasjonalt tastatur og ha den på min nordiske (ÆØÅ) PC. Tenkte på denne: http://www.ebay.com/itm/NEW-For-HP-Compaq-Presario-CQ70-116EA-CQ70-115ES-Series-Laptop-Keyboard-UK-/360991150327?pt=UK_Computing_Laptop_Keyboards&hash=item540cbfd0f7 Så jeg lurte på om det var mulig å bruke ÆØÅ tastene, når selve tastuaturet viser Klemmer ([]). Spiller det noen rolle? Er det noe mer jeg burde være obs på, ved skifting av tastatur? På forhånd takk! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det går helt fint! Du setter bare windows til norsk og da blir det akkurat som et norsk tastatur. Så de fleste tegn vil jo ikke stemme overens med det som står på tastaturet, men hvis du vet hvor ting er så er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå