AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg har vært sammen med en deilig mann, superkjekk, nesten to meter høy, veldig erfaren innen BDSM, høyt utdannet og med en bra jobb, intelligent og morsom. Jeg elsker ham over alt på jord. Vi var bare elskere, ikke kjærester, fordi han ikke var forelsket i meg. Første gangen vi hadde sex, ble jeg overrasket over at han, en mann på nesten to meter, hadde en ganske liten penis. Den er vel ca. 10 cm eller der omkring, peker oppover og er ganske tynn. For meg spilte dette ingen rolle, da jeg er/var så forelsket i ham at å ha sex med ham var som å være i himmelen. Og så er jeg trang selv, så det var deilig rent fysisk også heldigvis. Nå har han fortalt meg at han har begynt å date en dame på sin egen alder (40), som nylig ble skilt og som han møtte via foreldrenes venner. Vet bare at de har møttes to ganger, og ikke hatt sex. Det jeg håper på, selv om jeg vet det er slemt, er at denne dama skal dumpe ham etter hvert fordi han er en ganske liten penis. Er dette realistisk - når han er verdens beste mann på alle områder ellers?? Hvor overfladiske er kvinner der ute? Om du møtte en slik kjekk, perfekt, høy, intelligent mann med en god jobb - som i tillegg likte BDSM og trenger dette i et forhold - men hadde liten penis, ville du ha gjort det slutt etter hvert? Anonymous poster hash: 1e182...b75 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Jeg ville gjort det slutt, og jeg ville ikke hatt sex med han når jeg så hvor liten den var - men ville såklart ikke avslørt at det var grunnen Anonymous poster hash: ee054...d02 Lenke til kommentar
Hekate81 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg ville gjort det slutt, og jeg ville ikke hatt sex med han når jeg så hvor liten den var - men ville såklart ikke avslørt at det var grunnen Anonymous poster hash: ee054...d02 Ville ikke hatt sex? Hvordan skulle du ha unngått det da, uten å avsløre hvorfor? Altså, i et scenario hvor dere begge er nakne og skal ha sex - og så vil du ikke fordi du ser han har liten penis? Klarer ikke helt å se det for meg. Han har ikke en penis som er mikroskopisk heller, men ganske liten. Jeg er som sagt ganske trang, og jeg kjente ikke veldig mye. Men nok, sikkert delvis fordi jeg er så forelsket i ham. Håper hun han dater har en eks med stor penis, så kontrasten blir så stor at hun dumper ham pga. liten penis. Vet det er slemt av meg. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hvis han ikke har følelser for deg så er det vel lite å gjøre. Kanskje han må se deg i et annet lys, en annen setting? Jeg synes det er smålig å dumpe noen for å ha en 10 cm kuk når han tilfredstiller henne i senga. Det er lite, men det er vel ikke micropenis-lite (som er 7 cm?). Jeg hadde vært veldig stressa selv da, men hvis han er så fantastisk på de andre områdene så ville jeg blitt overraska om minipenis kunne vært grunn nok for farvel. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Er dette realistisk - når han er verdens beste mann på alle områder ellers??Ja - det er realistisk, selv om han er verdens beste mann på alle områder ellers.Er det realistisk at dere finner tilbake til hverandre?Ja - det er realistisk, men det ser ikke ut som han er interessert i deg. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 hvis han er på leting etter andre damer, hva får deg til å tro at han vil være med deg? satser du på at han skal bli med deg fordi han ikke kan få seg noen andre? kan jeg spørre hvor gammel du er? Lenke til kommentar
Hekate81 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 hvis han er på leting etter andre damer, hva får deg til å tro at han vil være med deg? satser du på at han skal bli med deg fordi han ikke kan få seg noen andre? kan jeg spørre hvor gammel du er? Ja, håper jo på det. Det er sikker usannsynlig, men man vet jo aldri. Jeg er i 30-årene. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 hvis han er på leting etter andre damer, hva får deg til å tro at han vil være med deg? satser du på at han skal bli med deg fordi han ikke kan få seg noen andre? kan jeg spørre hvor gammel du er? Ja, håper jo på det. Det er sikker usannsynlig, men man vet jo aldri. Jeg er i 30-årene. men han har allerede møtt deg, vurdert deg og bestemt seg for å søke etter andre? hvorfor er du singel? Lenke til kommentar
Hekate81 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 hvis han er på leting etter andre damer, hva får deg til å tro at han vil være med deg? satser du på at han skal bli med deg fordi han ikke kan få seg noen andre? kan jeg spørre hvor gammel du er? Ja, håper jo på det. Det er sikker usannsynlig, men man vet jo aldri. Jeg er i 30-årene. men han har allerede møtt deg, vurdert deg og bestemt seg for å søke etter andre? hvorfor er du singel? Jo, men han gav meg aldri noen reell sjanse. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 men han har allerede møtt deg, vurdert deg og bestemt seg for å søke etter andre? hvorfor er du singel? Jo, men han gav meg aldri noen reell sjanse. hmm, if you say so.... hater å være bringer of bad news men det er nok fordi han ikke ser på deg som potensiell :/ men jeg kan jo ta feil..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg