Gå til innhold

Headset til alt mulig - 3000kr - helst bluetooth


-Tommy

Anbefalte innlegg

Hallais!

 

Trenger et nytt headset her nå, ikke plugger. Kommer til å bli brukt mest foran pcen. Men ønsker også et som jeg har mulighet for å dra med meg på trening og opp på fjellturer i ny og ne. Sjanger det går i er for det meste relativt hard musikk som metal, men sklir gjerne også litt inn på hip-hop til tider.

 

Ett veldig stort plus hadde vært hvis de hadde hatt bluetooth, er veldig lite fan av ledninger... Prøvde meg på beats wireless og lydmessig så funket de greit. Men de satt jo ikke på hodet for en krone så all fysisk aktivitet var glemmesak.

 

Har et budsjett på opptill 3000kr, Bose QC25 har vært i tankene og virker som en god kandidat, men den ledningen plager meg :tease:

Endret av -Tommy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke gått for QC serien om du tenker å bruke disse til sosialt samvær(Ref. tur og trening) da en ikke hører en skit av hva folk sier når en bruker de :) Får alltid kjeft av samboer når jeg bruker de hjemme, hører jo ingenting.

 

EDIT: Nå kan du jo bruke QC25 uten noise cancelling også, men lyden er ikke noe bra har jeg forstått så tror ikke du kommer til å bruke de uten særlig.

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Ville ikke gått for QC serien om du tenker å bruke disse til sosialt samvær(Ref. tur og trening) da en ikke hører en skit av hva folk sier når en bruker de :) Får alltid kjeft av samboer når jeg bruker de hjemme, hører jo ingenting.

 

EDIT: Nå kan du jo bruke QC25 uten noise cancelling også, men lyden er ikke noe bra har jeg forstått så tror ikke du kommer til å bruke de uten særlig.

Når jeg er på trening og tur så er sosialt samvær nedprioritert så det går helt fint :p

 

Hm, du ber litt om det umulige her. Særlig når du skal ha god lyd, til bruk foran PC og på trening... og selvsagt BT.

Philips Fidelio M1 har ihvertfall god lyd og BT, men kan nok bli noe svett ved trening. Pris rundt 2000.

Haha, jeg vet jeg ber om mye. Er vel kanskje derfor jeg ikke har funnet noe selv :p Fidelio M1 har vel ikke BT?

Lenke til kommentar

 

Ville ikke gått for QC serien om du tenker å bruke disse til sosialt samvær(Ref. tur og trening) da en ikke hører en skit av hva folk sier når en bruker de :) Får alltid kjeft av samboer når jeg bruker de hjemme, hører jo ingenting.

 

EDIT: Nå kan du jo bruke QC25 uten noise cancelling også, men lyden er ikke noe bra har jeg forstått så tror ikke du kommer til å bruke de uten særlig.

Når jeg er på trening og tur så er sosialt samvær nedprioritert så det går helt fint :p

 

Hm, du ber litt om det umulige her. Særlig når du skal ha god lyd, til bruk foran PC og på trening... og selvsagt BT.

Philips Fidelio M1 har ihvertfall god lyd og BT, men kan nok bli noe svett ved trening. Pris rundt 2000.

Haha, jeg vet jeg ber om mye. Er vel kanskje derfor jeg ikke har funnet noe selv :p Fidelio M1 har vel ikke BT?

 

For å være helt nøyaktig, Fidelio M1 BT.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva fant du ut av Tommy? Jeg også er på utkikk etter et trådløst headset, gjerne med en del bass. Har Beyerdynamic DT770 Pro hjemme, men det er litt stort og tungt å drasse med seg på trening. Forventer ikke like god lyd, men gjerne ikke så langt ifra heller.

 

Disse Phillips Fidelio M1 som blir nevnt, har de litt bass og samtidig klare vokaler, eller er lyden flat og kjedelig?

Lenke til kommentar

Koble kjapt til nettbrett/forskjellige telefoner/andre enheter uten å måtte gå innom BT-menyen for paring. Ikke at det er et kjempestort problem, men. :tease:

 

La plutselig merke til at Philips Fidelio M1 og M2 ikke går rundt øret, men bare presser øret inn mot hodet, så da ble plutselig de uaktuelle.

 

Var innom en sjappe og testet Beats Studio 2.0 Wireless, og de er soleklart de beste trådløse jeg har hørt til nå. Mye bedre enn Steelseries Wireless H, men til gjengjeld koster Beats-a 3000 kr og Stealseries H rundt 2000. Synes 3000 er litt mye å bruke, så tror jeg skal prøve litt flere før jeg bestemmer meg. I tillegg har Bets-ene adaptiv støykansellering forøvrig, hva nå enn det er i forhold til aktiv støykansellering.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...