Nala Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hei! Har ikke peiling hvor jeg skulle poste dette inlegget, bare og flytte det. Men det jeg lurer på er om det går an og bestille en pakke til en annen adresse en der jeg bor. Bor i Elverum, skulle hatt en pakke til hamar pga det er kortere leveringstid dit, og jeg går på skole der. Så kan enkelt hente den der. Men har ingen adresse dit. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Hva med å sende pakken til skolen? Navn Navnesen c/o Skole på Hamar 0123 Poststed Så henter du den på "kontoret". Kanskje høre med skolen først om det er greit. Endret 21. september 2014 av johanf Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Det er vel bare å opplyse om adressen den skal sendes til under bestilling. Men ville styrt unna skoler, og arbeidsplasser som leveringsadresse, det kan gi deg en del problemer, siden det er ofte resepsjonen eller et kontor på stedet som normalsett har fullmakt til å ta imot pakker, dermed er det ikke sikkert, dette blir så enkelt, når man ofte må ha legitimasjon for å ta i mot pakker Så vil tro en del steder vil nekte å ta i mot private pakker. En del tilfeller kan personer ha fullmakt å åpne pakken for undersøkelse også. Endret 21. september 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Velge annen utleveringsadresse ved slutten av bestillingen? Har ivertfall fungert for meg Endret 21. september 2014 av xClaymanx Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hei! Har ikke peiling hvor jeg skulle poste dette inlegget, bare og flytte det. Men det jeg lurer på er om det går an og bestille en pakke til en annen adresse en der jeg bor. Bor i Elverum, skulle hatt en pakke til hamar pga det er kortere leveringstid dit, og jeg går på skole der. Så kan enkelt hente den der. Men har ingen adresse dit. Hvordan gjør jeg dette? Poste restante, heter det: Fornavn Etternavn Poste restante Postkontor Postnummer Poststed Lenke til kommentar
Nala Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Tenker bare på og bestille til et postkontor i Hamar? Vil dette fungere? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Postkontor blir valgt ut i fra det nærmeste i ditt boligfelt. Eventuelt se om du kan velge Mypack, der har du flere valg, basert på butikker du har i området. Men nå leveres mypack av postnordlogistics ikke posten. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Tenker bare på og bestille til et postkontor i Hamar? Vil dette fungere? Som sagt: navn poste restante Hamar postnr Hamar (går ut fra at det bare fins ett postkontor på Hamar; ellers må du spesifisere) Møt opp med legitimasjon og spør etter sendinga di. Fungerer over heile verden. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Tenker bare på og bestille til et postkontor i Hamar? Vil dette fungere? Som sagt: navn poste restante Hamar postnr Hamar (går ut fra at det bare fins ett postkontor på Hamar; ellers må du spesifisere) Møt opp med legitimasjon og spør etter sendinga di. Fungerer over heile verden. Ok, tusen takk! Da prøver jeg det:) Bare for og være helt sikker, pakken skal da hit: http://www.posten.no/kundeservice/postkontor-info?enhetsnr=210129 Da blir det : Navn: XXXXXXX Adresse: Poste restante Hamar Postnummer : 2304 By: Hamar Endret 21. september 2014 av Nala Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Poste restante er fint! Jeg har lyst til å nevne at sporing er ekstra nyttig i slike tilfeller... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 enn så lenge man får hentelapp på mobil/epost og ikke i postkassa regner jeg med? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Edit: Det er mypack, har dette noe og si ? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ja, da kan du ikke bestille det for henting på posten (poste restante). Lenke til kommentar
Nala Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Ok! Tror jeg venter en dag ekstra på og få pakken levert hjem! Uansett, takk for svar:) Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Da blir det : Navn: XXXXXXX Adresse: Poste restante Hamar Postnummer : 2304 By: Hamar Ja. For brev og pakker. Men vær obs på at mange firma ikke vil sende i oppkrav til poste restante, for du er anonym og ikke mulig å kreve erstatning av, om du ikke henter sendinga. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) enn så lenge man får hentelapp på mobil/epost og ikke i postkassa regner jeg med? Ikke med poste restante... Edit: Det er mypack, har dette noe og si ? Ja, da kan du ikke bestille det for henting på posten (poste restante). ? Jeg skrev ikke "poste restante" den gangen jeg prøvde dette. Brukte bare adressen til post i butikk - butikken og mitt eget navn. Evt går det vel an å skrive poste restante foran navnet ditt? (evt bare restante, slik at de ansatte forstår)? Må nevne at jeg ikke vet hva "mypack" er... Endret 21. september 2014 av Itek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå