herzeleid Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Du forsterker trådstarters inntrykk av at "de skulle vært skutt" var det som faktisk ble skrevet i den konkrete saken, og argumenterer dermed på et premiss som er feil. Jeg understreker at jeg hverken kjenner mannen eller uttalelsene. Stort mye klarere enn det tror jeg ikke jeg får sagt det. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 - Det kan gå på akkord med verdiene vi var stolte av i tiden etter 22. juli Hadia Tajik (Ap) advarer mot skjerping av terrorforherligelseslover. http://www.dagbladet.no/2014/10/03/nyheter/hadia_tajik/politikk/innenriks/ubaydullah_hussain/35574616/ Virker litt usynkroniserte i AP - nesten som gamle gearkasser som fungerte som hjulvisper............... Men kort sagt - bare enda en meningsytring. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ehm, du ser ikke forskjell på "terrorforherligelse" og trusler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå