Gå til innhold

Død

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ideen bak og grunntanken her. Det noe dystre sorthvitt-uttrykket passer bra med budskapet, men jeg savner en klar komposisjon.

Du bør ha en klar idè om hvor blikket havner ved å følge f.eks linjer, de lyseste punkter i bildet osv. Slik jeg ser det er det ingen slik overordnet tanke bak plassering av objekter osv og da fremstår bildet som noe rotete...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ideen bak og grunntanken her. Det noe dystre sorthvitt-uttrykket passer bra med budskapet, men jeg savner en klar komposisjon.

Du bør ha en klar idè om hvor blikket havner ved å følge f.eks linjer, de lyseste punkter i bildet osv. Slik jeg ser det er det ingen slik overordnet tanke bak plassering av objekter osv og da fremstår bildet som noe rotete...

Tusen takk for konstruktiv kritikk, Espen! Jeg er enig i at det ikke noe klar komposisjon i bildet. Noe av grunnen til det er dårlig tid, men det er ingen unnskyldning.Det eneste jeg viste hvordan jeg ville ha, var våpenets plassering og det at det lager en diagonal fra toppen venstre til bunn høyre.

Jeg skal til til meg kritikken og igjen takke! Bildet er forresten tatt med fjernkontroll og det jeg som er "modell" og skal se om noen andre vil være det meste gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...