neeeeii Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Hei, skal ha en ny Tv å så idag at Elkjøp sin prispresser har de, de to Tv'ene her http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/60PB560V/lg-60-plasma-tv-60pb560u og http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/55LB620V/lg-55-3d-led-tv-55lb620v hvem av dem er best? Er det noen andre Tv'er jeg kan få som er bedre til en 4-5k? Takk! Endret 22. september 2014 av neeeeii Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Kan du for guds skyld endre på tittelen? "Hvem TV"? jeeez. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Har du noen andre forslag? Synes "Hvem Tv er best" er ganske bra jeg, er jo det jeg lurer på. Trenger ikke komme her å værra et rasshøl. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det heter "hvilken TV". Ingen av de TV-ene er særlig bra. Jeg ville heller ha valgt en litt mindre skjerm med bedre bilde hvis du absolutt må ligge på det prisnivået. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Nei, det er ikke det du lurer på. Du lurer på hvilken tv som er best. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Oja tøft Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 ble ikke noen kjøp fikk ingen svar her igår Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 ble ikke noen kjøp fikk ingen svar her igår Det var jo synd... tenkte å svare selv men klarer faktisk ikke å hjelpe uten å henge meg opp i grammatikken heller, da lot jeg heller være. Tips: Skriv normalt så folk ikke trenger å henge seg opp i slik, en TV er ikke en person og skal dermed ikke omtales som "hvem". Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Når folk skal være så pirkete i sånt så. Hadde noen vært sånn til meg irl hadde jeg slutta å snakke med dem. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Når folk skal være så pirkete i sånt så. Hadde noen vært sånn til meg irl hadde jeg slutta å snakke med dem. Om du hadde gått rundt å sagt "hvem TV" til meg hadde jeg slutta å snakke med deg. Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Når folk skal være så pirkete i sånt så. Hadde noen vært sånn til meg irl hadde jeg slutta å snakke med dem. Tror faktisk ikke det er vi som har tapt på det... Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Fikk dere orgasme nå? Har endra tittelen nå. Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Fikk dere orgasme nå? Har endra tittelen nå. Kjente en antydning her ja... du kan trøste deg med at TV-ene som kommer på helgesalg på Elkjøp og Lefdal ofte kommer tilbake. Endret 22. september 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Hvor mye koster norsk kurs? Siden jeg greide å glippe en tv pga norsken min kanskje jeg burde begynne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå