Roar Kneppen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Piper i det grønne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Du liker Pol-filter, Roar - og her gjør den virkelig forskjellen. Vakre skyer på blå himmel over grønn løvskog! Bra med flott format! Mvh, Walter Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Sterke, klare farger, med sommerens farger enda i behold. Passer godt med panorama format. Midt-delt, men synes bildet kler det. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Sterke, klare farger, med sommerens farger enda i behold. Passer godt med panorama format. Midt-delt, men synes bildet kler det. Mvh Melvin Ja, akkurat her syntes jeg skyene spilte en så stor rolle at jeg lot det gå litt på beskostning av et enda bedre dybdesug som jeg antagelig ville fått ved å kutte ytterligere oppe. Takker så mye for kommentarer. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Gode farger på skogen og en vakker blåfarge på himmelen, Roar ! Ellers så opplever jeg utbrent skyer og mørk halo delvis rundt noen av skyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg