Jan Andre Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hvorfor skal man egentlig stille klokka nå? fordi vinteren kommer? man må jo uansett stille klokka tilbake til våren!!! fårstår ikke helt vitsen da jeg!!! noen som glemte og stille klokka? uhygglige opplevelser med gleming av stilling av klokka? fortell da vel!!! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hmm poenget er vel bare att det skal bli lysere tidelig om morra ell no.. og ja jeg glemte selvsagt av klokka, var forsåvidt ikke så farlig eneste att jeg skjønnte lite da jeg sku se på tv fyllesjuk og sliten.. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Slik at vi får mer lys om dagen. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Syntes det er greit jeg. Det som er dumt er at du må stille klokker rundt i hele huset. Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er jo litt kjipt hvis man ikke gjør det.. komme for sent/tidlig til alt mulig :-) Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fordi du kommer forsent til alt muligrart hvis du ikke gjør det... EDIT: Noen var før meg... Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med å stille klokken en halv time frem nå til sommerstid? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Totalt meningsløst! Franskmennene som fant opp dette tullet. (visstnok). Sons of bitches! Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Totalt meningsløst! Franskmennene som fant opp dette tullet. (visstnok). Sons of bitches! Ja, det sier jo alt! Lenke til kommentar
frowe Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hadde vi ikke stilt klokken om vinteren hadde jo ikke solen stått opp før nærmere kl 1030(Østlandet) på det mørkeste. og stiller vi ikke klokken tilbake på våren, ville det jo blitt lyst ved kl 0200 tiden på sommeren(østlandet) Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 hadde vi ikke stilt klokken om vinteren hadde jo ikke solen stått opp før nærmere kl 1030(Østlandet) på det mørkeste.og stiller vi ikke klokken tilbake på våren, ville det jo blitt lyst ved kl 0200 tiden på sommeren(østlandet) like greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå