luistheghost Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Østfolds smykke. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Blir vel litt tung smykke å henge rundt halsen dette? Men god skrå kameravinkel som skaper fine diagonaler som igjen gir spenning til bildet. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. At jeg ville kutta i høyresiden så to mørke felter i bildekant ble endret til et rent kutt i treet samt et kutt oppe så kromdelen i avløpsrøret ble borte og avløpsrøret gikk rent ut på øvre ramme er vel ting du bare får skrive på min personlige smakskonto da ønsket vel ikke står skrevet i noen regelbok. Roar Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg synes dette er godt løst og meget befriende å se noe annet enn rett-på-bilder av slike bygninger som de fleste faller for å gjøre... Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Takk til dere begge! Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg