Øyvind.L Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ja, så var vi der igjen - og da er det vel bare å vente på snøen da? Trodde jeg skulle finne høstfarger forrige søndag, men for tidlig. Villvin i bakgår'n har forlengs begynt å rødme som ei ung pubertetsjente. Den har jeg foreviget flere år på rad, men får vel prøve litt i år også. Fint utsnitt i brukbar komp og ditto lys med god skarphet som henter ut de flotte fargene og detaljene. Sikkert bare meg som lurer på om det kunne vært litt mer til venstre for å få den flotte skydiagonalen litt mer vekk fra hjørnet? Forsøkte et kutt til høyre for å få nevnte diagonal skåret av bildekanten før jeg speilvendte - flip horisontal som det heter i min engelskspråkelige ps. Da ville det funket godt med å legge til litt i motsatt. Du er vel likevel så kjent i området at du ikke ville gått deg bort? Roar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Er oppmerksom på diagonalene som går ut i hjørnene, prøver å unngå det, her irriterte den lille mørke dingsen meg til høyre meg mere( den midt på) Pleier altid selv å flippe, har prøvet også på dette,men lot det være slik som i virkeligheten,fargene var mulig litt sterke,synes jeg imiddlertid.Noen steinkast unna dette og et av minst tusen bilder til alle årstider på omtrent samme plass. Går tur med hunden her og har altid kamera med Takker for hyggelig og veid kommentar!, Roar. Endret 21. september 2014 av Øyvind.L Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Som en plakat jeg godt ville have hængende i min stue her om efteråret..rigtig dejligt billede ...vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg