knekten Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
chrhvach Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 For et utrolig kult bilde! Lenke til kommentar
knekten Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 For et utrolig kult bilde! Takk for en hyggelig komentarr Christian Lenke til kommentar
Per69 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Min første tanke var at dette var kult! God ide, originalt synes jeg! Av småplukke tenker jeg det kunne blitt enda bedre om man fjernet de hvite releksene, særlig oppe i høyre hjørne forstyrrer den kraftigste litt, men kanskje jeg tar feil:) Lenke til kommentar
knekten Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Min første tanke var at dette var kult! God ide, originalt synes jeg! Av småplukke tenker jeg det kunne blitt enda bedre om man fjernet de hvite releksene, særlig oppe i høyre hjørne forstyrrer den kraftigste litt, men kanskje jeg tar feil:) Hei Per69,takk for en konstruktiv komentar .Da dette er et motlysbilde så tenkte jeg det var ok med lyset som slipper igjennom løvbladene.Jeg tror ikke den lyse flekken er helt blåst ut. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Kreativ fikling, med flott sluttresultat. Tror også at fjerningen av lyspunktet hadde hevet bildet enda et hakk. Mvh Melvin Lenke til kommentar
knekten Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Kreativ fikling, med flott sluttresultat. Tror også at fjerningen av lyspunktet hadde hevet bildet enda et hakk. Mvh Melvin Takk for kommentaren MotoG,Jeg tror nok jeg foretrekker det som det er Lenke til kommentar
alfa. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Et artig bilde, fint laget, Lenke til kommentar
knekten Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Et artig bilde, fint laget, Takker og bukker alfa. Lenke til kommentar
knekten Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Schtiiilig! Mange mange takk smort1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fantastisk! Dette er kunst! Lenke til kommentar
knekten Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Fantastisk! Dette er kunst! Hei rolfmm Takk for komentaren,men kan foto være kunst, er ikke helt sikker,men brukbart handverk kan det jo være noen ganger:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg