Gå til innhold

Feil på ASUS A7A-266???

TMsGalaxy

Anbefalte innlegg

er det en feil på asus A7A-266 med AGP port?? jeg får ikke noen skjerm kort til å gå på denne... lagde et pip, restartet, lagde et pip til, og skjermen er svart. det virker som skjermen ikke får singal. er det noen der ute som har hatt, eller har samme feil???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Ja , jeg har samme problem på samme hovedkort. Har en Gainward TNT2 skjermkort, som jeg har testet på en annen maskin. Er ikke sikker på at det er skjemkortet. Går prosessorvifta slik som på mitt hovedkort? Hos meg går både strømforsyningsvifte og prosessorvifta. Men det kommer bare et pip, så går den i sleep-mode- og skjermen er svart.

Har også tatt reset på biosen.(Tatt ut og inn batteriet).

Det kan vel også være at vifta ikke har høyt nok omdreiningstall. Har du sjekka at vifta har 3 ledninger(den 3. er visst omdreininghastighet).

Vet du sikkert at det er skjermkortet som er problemet? Det kan jo være alt mulig, siden maskinen nekter å boote.

For å oppmuntre deg: Jeg har jobbet med maskinen min i 2 mnd :sad: .

vennlig hilsen

gunnare

Hilsen gunnare

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt A7A hovedkortet.og jeg sier:ALDRI IGJEN!!Det er det dårligste hovedkortet jeg har hatt.

Ustabilt som bare d. Jeg hadde asus 7700 geoforce2 men hadde ikke det problemet som du har.

Jeg er drittlei socket A med Amd og alt det der. Jeg går for intel cpu'r og intel chips.Det er stabilt.

Jeg har nå pentium 4 1.8ghz cpu med Asus P4T-E hovedkort med 256 Rambus..Har hatt det en uke og JEG ER SKIKKELIG FORNØYD!Det har vært skikkelig stabilt og gir oxo god ytelse. Slipper også og tenke på vifter som låter som jetfly da cpu'n min [northwood]ligger på 33idle:))og 39 loaded:))) Så deilig og stille det har blitt::))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...