olegunnaro Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Takk! Det blir nok litt flere ikke-portretter etter hvert, men jeg tar jo stort sett bilder av mennesker når jeg er ute og fotograferer, så da blir det nok hovedsaklig det her også. 7. oktober, Statsråd Robert Eriksson (FrP): Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Flott innramming på det siste der. Her sitter i hvert fall fokus der det skal. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Flott innramming og skarpt og fint. Du er flink til å fange beskrivende øyeblikk! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 To flotte politikerportretter her, ser ut som om sistemann plutselig har sett lyset. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Takk for tilbakemeldinger. 8. oktober: Ble tatt til denne saken: http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Nok-en-venn-er-dod-av-ebola-3215194.html Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Noe litt annet i dag: 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Flott portrett i går, uttrykket du har fanget passende til historien. Men hadde det vært enda finere i SH? Synes kanskje ikke den rosa veggen bak passet like godt inn. Dagens var jo en liten lysbombe! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Flott portrett i går, uttrykket du har fanget passende til historien. Men hadde det vært enda finere i SH? Synes kanskje ikke den rosa veggen bak passet like godt inn. Dagens var jo en liten lysbombe! Jeg har sett bildet på to forskjellige skjermer (begge kalibrerte ganske nylig), samt sjekket at det er mer gult enn magenta i veggen i Photoshop - og har konkludert med at veggen skal være mer gul enn rosa. Er du sikker på at skjermen din er rett? Jeg konverterer sjelden bilder til sort/hvitt, siden det sjelden er godtatt de stedene bildene mine publiseres. Uansett skjermkalibrering og sort/hvitt, takk for at du likte bildene! -- Bildet mitt for 10. oktober er på nytt utsikta fra hotellrommet - men denne gangen fra et annet hotell i en annen by: Endret 10. oktober 2014 av olegunnaro Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Flott portrett i går, uttrykket du har fanget passende til historien. Men hadde det vært enda finere i SH? Synes kanskje ikke den rosa veggen bak passet like godt inn. Dagens var jo en liten lysbombe! Jeg har sett bildet på to forskjellige skjermer (begge kalibrerte ganske nylig), samt sjekket at det er mer gult enn magenta i veggen i Photoshop - og har konkludert med at veggen skal være mer gul enn rosa. Er du sikker på at skjermen din er rett? Jeg konverterer sjelden bilder til sort/hvitt, siden det sjelden er godtatt de stedene bildene mine publiseres. Uansett skjermkalibrering og sort/hvitt, takk for at du likte bildene! Nei, jeg er faktisk sikker på at skjermen min er elendig (Macen har gått dukken, sitter på gammel dårlig bærbar PC) - som jeg ikke tenkte over da jeg kommenterte. Har faktisk reservert meg med tanke på fargekommentar på et bilde jeg kommenterte i stad, burde gjort det da jeg kommenterte ditt også... Endret 10. oktober 2014 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Portrettet du viser her, er et mye bedre bilde som foto betraktet enn det som ble valgt til avisen. Men avisbildet passet kanskje bedre til saken. Ganske flott faktisk. Så noe helt annet som du selv sier. Begge de to siste er en god avveksling, der du vel har fjernet deg helt fra avisverdenen. Røffe, fine kveldsstemninger begge to. Det første nesten et meta-foto, der du har bokeh-sirkler både i hovedbildet og på telefonskjermen. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg falt for 9. oktober-bildet. Selv om de gjenkjennbare formene utgjør en såpass liten del av bildet er det utrolig mye som fortelles her Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Fine bilder. Favoritten er innramminga av Eriksson. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Interessante bilder - likte spesielt det skarpe 8.oktober. Endret 15. oktober 2014 av RandiA Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 7. og 8. okt - begge bra, men holder en knapp på det siste av de to (Robert ser ut som om han har tenkt å gå i "strupa" på noen - artig...) De to siste er begge interessante, hvorav jeg velger meg det funklende fra 9. oktober som det som skiller seg ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå