Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - olegunnaro - 56/1.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott portrett i går, uttrykket du har fanget passende til historien. Men hadde det vært enda finere i SH? Synes kanskje ikke den rosa veggen bak passet like godt inn.

Dagens var jo en liten lysbombe!

Jeg har sett bildet på to forskjellige skjermer (begge kalibrerte ganske nylig), samt sjekket at det er mer gult enn magenta i veggen i Photoshop - og har konkludert med at veggen skal være mer gul enn rosa. Er du sikker på at skjermen din er rett?

Jeg konverterer sjelden bilder til sort/hvitt, siden det sjelden er godtatt de stedene bildene mine publiseres.

Uansett skjermkalibrering og sort/hvitt, takk for at du likte bildene!

--

Bildet mitt for 10. oktober er på nytt utsikta fra hotellrommet - men denne gangen fra et annet hotell i en annen by:

15499392205_40987e6149_b.jpg

Endret av olegunnaro
Lenke til kommentar

Flott portrett i går, uttrykket du har fanget passende til historien. Men hadde det vært enda finere i SH? Synes kanskje ikke den rosa veggen bak passet like godt inn.

Dagens var jo en liten lysbombe!

Jeg har sett bildet på to forskjellige skjermer (begge kalibrerte ganske nylig), samt sjekket at det er mer gult enn magenta i veggen i Photoshop - og har konkludert med at veggen skal være mer gul enn rosa. Er du sikker på at skjermen din er rett?

Jeg konverterer sjelden bilder til sort/hvitt, siden det sjelden er godtatt de stedene bildene mine publiseres.

Uansett skjermkalibrering og sort/hvitt, takk for at du likte bildene!

Nei, jeg er faktisk sikker på at skjermen min er elendig (Macen har gått dukken, sitter på gammel dårlig bærbar PC) - som jeg ikke tenkte over da jeg kommenterte. Har faktisk reservert meg med tanke på fargekommentar på et bilde jeg kommenterte i stad, burde gjort det da jeg kommenterte ditt også...

Endret av Jan R. Halvorsen
Lenke til kommentar

Portrettet du viser her, er et mye bedre bilde som foto betraktet enn det som ble valgt til avisen. Men avisbildet passet kanskje bedre til saken. Ganske flott faktisk.

Så noe helt annet som du selv sier. Begge de to siste er en god avveksling, der du vel har fjernet deg helt fra avisverdenen. Røffe, fine kveldsstemninger begge to. Det første nesten et meta-foto, der du har bokeh-sirkler både i hovedbildet og på telefonskjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...