Gå til innhold

SE T610 vs. T630

wasabi

Anbefalte innlegg

Ser at telefonene er helt like fysisk, foruten skjerm-teknikken. Spekulerer på om det går ann å oppgradere til T630-software med min T610? Noen som har peiling på om hardware har mye å si når det gjelder kompatibilitet ( med tanke på skjerm bl.a.).

Ser også at svenske mobil.se skriver at kameraet er bedre enn i T610, men det har samme oppløsning. Noen som vet hva forskjellen kan være?

Takk for eventuelle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel software-messig er det lite som skiller T610 fra T630. Og det med kameraet, er at det har en funksjon som automatisk endrer den 288x352-sized-størrelsen til 640x480, som en slags liksom-VGA...

(Og hva mener du med at de ser like ut fysisk? De er jo relativt forskjellige fysisk... )

Lenke til kommentar

De er jo det. Men prinsipp med taster, kameraplassering og størrelse er likt. Hovedforandringen er jo en litt bedre skjerm.

Vil det kanskje kunne være mulighet å oppgradere t610 til en t610 med t630-software? Få med den icq-lignende funskjonen og det med interpolering av bilde?

Og hva er egentlig vitsen med å interpolere bilder? Kvaliteten blir jo ikke bedre av den grunn. Samme prinsipp som med "digital zoom" på billige digitalkameraer idag.

Lenke til kommentar

Kameraet er ikke bedre på oppløsning, der er softwaren til kameraet som er bedre. Ønsker den oppgraderingen, for jeg har lest en plass at bildene virket klarere/skarpere.

Og icq hadde vært genialt, sjøl om cMessenger fikser det på en litt tungvint måte.

Så det meste tror jeg avhenger på om softwaren er veldig hardware-avhengig ( skjermen), eller om SE klekker ut en kraftig software-oppgradering til t610.

Er det forresten noen som vet noe om nye oppgraderinger som er lansert i norge? Har versjon R1L, og har hørt om 2-3 nye med masse forbedringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...