eriknor Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Spindelen i nettet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Bare nydelig !! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Godt valg med skrå kameravinkel her - eller det føles hvertfall slik ved første blikk. men så merker man at man liksom blir sugd innover i en tunell mot "dyret" der inne. Ikke lett å finne løsninger for beskjæring uten linjer ut i hjørner her. Ser du har en omtrent ut i øvre venstre hjørne, men finner ingen god løsning til endring uten at samme problem dukker opp et annet sted så noe må man godta selv om man er så pirkete som jeg ofte er på andres bilder. Uansett så blir konklusjonen bli: Godt jobba. Roar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Godt valg med skrå kameravinkel her - eller det føles hvertfall slik ved første blikk. men så merker man at man liksom blir sugd innover i en tunell mot "dyret" der inne. Ikke lett å finne løsninger for beskjæring uten linjer ut i hjørner her. Ser du har en omtrent ut i øvre venstre hjørne, men finner ingen god løsning til endring uten at samme problem dukker opp et annet sted så noe må man godta selv om man er så pirkete som jeg ofte er på andres bilder. Uansett så blir konklusjonen bli: Godt jobba. Roar Takk for det.ja, her var det mange beskjæringsmuligheter. Jeg var nok mest opptatt av å få kun nettet innenfor ramma. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Meget bra løst Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Edderkoppen fungere godt som øyemagnet i dette velkomponerte bildet. Mulig litt mer kontrast hadde hevet det enda et hakk. Mvh Melvin Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fantastisk bra Erik. Utrolig bra komp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg