Gå til innhold

Spindelen i nettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt valg med skrå kameravinkel her - eller det føles hvertfall slik ved første blikk. men så merker man at man liksom blir sugd innover i en tunell mot "dyret" der inne.

Ikke lett å finne løsninger for beskjæring uten linjer ut i hjørner her. Ser du har en omtrent ut i øvre venstre hjørne, men finner ingen god løsning til endring uten at samme problem dukker opp et annet sted så noe må man godta selv om man er så pirkete som jeg ofte er på andres bilder.

Uansett så blir konklusjonen bli: Godt jobba.

Roar

Lenke til kommentar

Godt valg med skrå kameravinkel her - eller det føles hvertfall slik ved første blikk. men så merker man at man liksom blir sugd innover i en tunell mot "dyret" der inne.

Ikke lett å finne løsninger for beskjæring uten linjer ut i hjørner her. Ser du har en omtrent ut i øvre venstre hjørne, men finner ingen god løsning til endring uten at samme problem dukker opp et annet sted så noe må man godta selv om man er så pirkete som jeg ofte er på andres bilder.

Uansett så blir konklusjonen bli: Godt jobba.

Roar

Takk for det.ja, her var det mange beskjæringsmuligheter. Jeg var nok mest opptatt av å få kun nettet innenfor ramma.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...