Andreasfe Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Bruker: Andreasfe Deltagernivå: Pingle Utstyr: Fujifilm X-E2 med 35mm f/1.4 R Legger ikke skjul på at målet med årets oktoberfest er å kvalifisere meg til å kunne levere i oppsamlingstråden. De siste festene har blitt kappet etter noen få bilder. Nå skal jeg i det minste fullføre utfordringen. Endret 4. oktober 2014 av Andreasfe Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Bilde 1: Oktoberkveld på ringveien ved Storo/Lillo/Nydalen f/11 - 6s - ISO 200 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Artig å leke med lysmaling. Nå fikk jeg lyst til å prøve også. Forgrunnen gjør en fin sving innover i bildet. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Flott oppstart og fint at du har fått med en sving i bildet. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Fint lysspor-bilde. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Flott komposisjon. En fin maling med lys. Det er litt vibrasjoner i bildet som blir litt forstyrrende. Vind? Fin dybde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Bilde 1; schtiilige lyslinjer.. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Perfekt plassering/komp for dette bildet, uten svingen hadde det nok blitt mye kjedeligere! Teknisk fint også, god start. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Takk for særs hyggelige kommentarer. Det var nok litt forblåst. Kameraet lå pent på broens gelender, men det ble likevel ikke 100% fjellstøtt. Dagens medisin er nok ikke kjent for å skape fjellstøhet, men.... Bilde 2: Akers Rex IPA f/2 - 1/60s - ISO 5000 Endret 4. oktober 2014 av Andreasfe Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Selv om jeg ikke er særlig øldrikkende av meg, må jeg si det var stil over det bildet der Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nesten så jeg blir tørst klokken 09.35 en søndag morgen. Flott øl! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 IPA er supre saker, men tror ikke jeg har smakt akkurat denne. Får du den på polet eller butikk? Bildet var meget utstudert der glasset følger formen på gitaren i bakgrunnen. Behagelig og fint s/h-bilde. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Fint øl-bilde, passer oktoberfest meget bra. Lenke til kommentar
tow Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Fristende flaske, det der. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Drikker heller ikke øl, men det ser faktisk godt ut. Fin komp, og ellers imponerende lite støy fra ISO5000! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 IPA er supre saker, men tror ikke jeg har smakt akkurat denne. Får du den på polet eller butikk? Bildet var meget utstudert der glasset følger formen på gitaren i bakgrunnen. Behagelig og fint s/h-bilde. Er enig i at IPA er supre saker. Jeg mistenker at det er bryggeren selv som har tatt bildet. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Akkurat passe separasjon fra bakgrunnen og flott svart/hvitt konvertering, men foreløpig på dagen frister kaffe mest. Det endrer seg sikkert mot kvelden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Bilde 2; lekre saker, formidlet forbilledlig... (hadde det vært i farger ville det blitt formye av det gode).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå