B.R Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Tre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Treet kanskje noe midtstilt hvilket et kutt til høyre og litt mer til venstre ville gjort noe med. Jeg tenker meg et kutt midt i det lyse feltet nær høyre hjørne der det er et par små prikker langs øvre kant. Kutt midt mellom dem og klon vekk den som blir igjen så får du et rent hjørne samtidig som du får greier inn både fra høyresiden og topplinja. Det skaper spenning samtidig som du også får med ro i nedre høyre hjørne der du har et element som lett kan trekke litt ufortjent oppmerksomhet. Hvis du har litt mer til venstre så ville jeg tatt det med så treet som her blir blikkfanget havner litt lengre til høyre slik at man får følelse av at det er på vei inn i bildet mot venstre. Den lysende hvite linja langs nedre ramme må vekk med et bånnkutt. da den bare forstyrrer og trekker ufortjent oppmerksomhet vekk fra resten av bildet. Hvorvidt ledningen opp bør få bli der eller klones vekk er noe jeg overlater til øynene som ser. Nå er det ikke jeg som skal komponere og lage dine bilder. jeg bare forteller hva jeg ut fra erfaringer ville gjort om bildet var mitt. Men se gjerne med kritiske øyne på det jeg kommer med for det kan jo lett bli preget av personlig smak og like/ikke like. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg