Anonymsukker Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hei! Jeg skal gjenopprette den gamle iPhone 4'eren min, MEN jeg husker ikke sikkerhetskoden min. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvis du tenker på koden du bruker for å låse opp telefonen med (ikke PIN-kode) er det dessverre ikke noe du kan gjøre hvis du har glemt eller mistet den. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Forgot passcode Selv mener jeg at man trenger å skrive inn koden når man kobler til PC/Macen for å bruke den med iTunes, så vet ikke hvordan ordninger fra Apple i linken over fungerer, men du kan prøve, spesielt siste forsøk med recovery mode! Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Forgot passcode Selv mener jeg at man trenger å skrive inn koden når man kobler til PC/Macen for å bruke den med iTunes, så vet ikke hvordan ordninger fra Apple i linken over fungerer, men du kan prøve, spesielt siste forsøk med recovery mode! Slik jeg forstår det så sier de at du må slette alt, og gjenomprette den til en backup som du forhåpentligvis har tatt tidligere.. Mao. Glemt passcode = slett telefonen og sett opp på nytt, enten med backup eller uten. Lenke til kommentar
Prentom Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 1. Slå av iPhone. 2. Hold inne hjem-knappen, og koble til en PC med iTunes åpent. 3. Gjenopprett gjennom recovery-mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå