Leif Olsson Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Andenes havn lørdag 20 september Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg vet jo ikke hva som er utenfor bildekant for hadde jeg det visst så ville jeg antagelig foreslått kutt foran den vesle båten som stikker inn fra høyre og legg til mer til venstre for å gi følelse av at båten er på vei inn i bildet. Men bare ved høyrekuttet jeg nevnte flytter du den gule "ramma" som nok her lett blir blikkfanget lenger mot høyre og ut av den værste midtstillingen. Uansett så skaper den oransje/røde diagonalen en ekstra spenning i bildet. Men når alt dette er sagt så er ikke havnebilder så enkle som mange kanskje tror. Lys, skarphet, farger og detaljer er det hvertfall ingenting å si på her. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Hei og takk for konstruktiv kritikk Roar En utfordring at knipse bilde i havna med mye detaljer og farger God søndag med elg eller gås eller ? Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg