Fjell Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Nå skal jeg ikke si hva dere skal like eller ikke like. Men jeg synes det er litt mye tøys og mye usaklig ting de sier der. Men hva synes dere? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Du er klar over at det ikke er snakk om politisk debatt, men tøysete og usaklig harselering av ukens hendelser? Endret 20. september 2014 av Sexylubb1 9 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er ikke et seriøst program Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Haha, har alltid likt "Nytt på Nytt" jeg. Men jeg ser det for underholdning, ikke noe annet. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Elsker Nytt på nytt. Det finnes ikke mange program hvor selv statsministere og partiledere dukker opp som gjest for å spøke og bli tullet med. 1 Lenke til kommentar
Fjell Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Jau. Men det blir litt for sært. For eksempel Bill Maher greier å få det til på en måte som ikke virker for fjompete. Men kan hende jeg bare har annen smak bare 1 Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Men jeg synes det er litt mye tøys og mye usaklig ting de sier der. Ja, men det skal være det. Enkel underholdning på fredagskveld. Du må jo selvsagt ha fulgt med på nyhetene den siste uka for å forstå hva det dreier seg om da. Mange av vitsene er jo skrevet på forhånd og selve programmet er mye redigert. Klippet og limt. Nytt på Nytt er ihvertfall mye bedre enn annet talkshow Norge har å by på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Nå skal jeg ikke si hva dere skal like eller ikke like. Men jeg synes det er litt mye tøys og mye usaklig ting de sier der. Men hva synes dere?Det betyr at de får til akkurat det de prøver på. For seriøse og saklige er det hvertfall ikke forsøk på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Det har forøvrig tapt seg kraftig i det siste. Begynner faktisk å bli litt kjedelig. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Nytt på nytt er ganske awesome når politikere IKKE er med i panelet. Herre min skaper, hvor triste og tørre de er. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 God episode på fredag. Da Krekar kom til bygda. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Nytt på nytt er ganske awesome når politikere IKKE er med i panelet. Herre min skaper, hvor triste og tørre de er. Og her har vi det viktigste: Gjestene. Programlederne er en ting, men stort sett står og faller hele episoden på gjestene. Programlederne kan være morsomme, men de blir ofte alt for forutsigbare. Legg til kjedelige gjester, så kan det bli dørgende kjedelige saker. Men om gjestene er morsomme og har bra kjemi med hverandre og programlederne kan vi få en rimelig klassisk episode, selv etter flere titalls sesonger. (men nå skal det sies at jeg ikke har sett på det siden Linn Skåber var med, og savner det ikke noe særlig. Det er alt for langt mellom de bra episodene. Det holder lenge med en best of-episode rett før jul osv.) 1 Lenke til kommentar
rsun Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg synes programmet har mistet sin opprinnelige identitet. Nå er hovedvekta på "Ukas viktigste nyheter"-aktige innslag, hvor det klippes og limes ulike nyheter. Dette er veldig morsomt. Men programlederenes vitser kommer i bakgrunnen, nettopp pga de ikke er så morsomme lengre. Jeg merker at jeg er klinkende likegyldig til hvem som erstatter den umorsomme dama. Men håper likevel det blir Seltzer. Da blir jeg fast kunde igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Seltzer hadde vært fantastisk. Men det blir 100% garantert en jente. Lenke til kommentar
rsun Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Blir nok det, samme hvor femi Happy-Tom er. Da håper jeg på Anne-Kat reprise. Ser ikke noen andre som kan holde holde gluggene mine åpne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå