Dr.Peedee Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kjøpte EA acess via Xbox Live, forhåndsbetalte for ett år. Det ga meg mulighet bl.a. til å spille Fifa 15 nå noen dager før release, opptil 6 timer. Ikke all verdens tid, men greit. Brukt under en time i spillet, og når jeg starter det nå i kveld sier det også som riktig er at jeg har mindre enn 6 timer igjen med spilletid før vanlig release. Fifa 15 starter deretter opp, så står det connecting to servers, og deretter kommer det en melding om at for å få tilgang så må jeg en aktiv konto med EA acess... Hvilket jeg jo har, spilte jo i går en 45 minutter eller så. Drit irriterende, EA jobber stadig hardt med å være det mest upoplulære spillselskapet. Ikke all verdens sum jeg betalte for et års medlemskap, men irriterende fordi det var et impulskjøp jeg gjorde for å kunne spille litt Fifa noen dager nå fram mot release. Grrr. Funket i går. Men ikke i dag. Noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Funket i går... Og i dag Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 funket igjen senere på kvelden. problem løst, sikkert server problemer. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 noen som vet hvor en kan se tiden en har igjen av spilletiden? utenom det som kommer når en starter opp spillet? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 fikk samme feilmelding i dag, startet bare spillet på nytt fra EA Access hub tingen. Da funket det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå