Gå til innhold

Letsdeal.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme grunn som folk handler fra f.eks. Elkjøp, Lefdal osv.

Mye overpriset der, spesielt kabler, deksler osv. Folk kjøper fordi de enten ikke kan/vil/tør handle på ebay, eller fordi de vil ha produktet med det samme (gjelder ikke for letsdeal da).

 

Har aldri brukt de selv, da jeg ikke har funnet noe spennende de gangene jeg har vært innom der.

 

Ang din egen webshop burde du legge ut fraktinfo, om det sendes fra Norge eller hvor det sendes fra. Ser det står fraktpris når man går til kassen riktignok.

Lenke til kommentar

Samme grunn som folk handler fra f.eks. Elkjøp, Lefdal osv.

Mye overpriset der, spesielt kabler, deksler osv. Folk kjøper fordi de enten ikke kan/vil/tør handle på ebay, eller fordi de vil ha produktet med det samme (gjelder ikke for letsdeal da).

 

Har aldri brukt de selv, da jeg ikke har funnet noe spennende de gangene jeg har vært innom der.

 

Ang din egen webshop burde du legge ut fraktinfo, om det sendes fra Norge eller hvor det sendes fra. Ser det står fraktpris når man går til kassen riktignok.

 

Det står på framsidan att det sänds från Bodö och att frakten är 79 kr, bredvid ballongerna, Kanske är otydligt.

 

Jag har sett att mycket överprisas, därför jag funderade på vad det var för folk som handlade där. Det är som du skriver, kablar och dekslar som är mycket överprisade, samt smycken.

Lenke til kommentar

Letsdeal har samme latterlige og useriøse markedsføring som mye annet rask på nett. Når de skryter av halv pris på produkter er de kommet på helt gjennomsnittlig pris, om man gidder sjekke f.eks. Prisjakt.

 

Det är märkligt att folk går på sånt, jag ser ju att det finns en marknad för letsdeal. Företagare kan faktiskt ha nytta av en aktör som letsdeal men det kan ju slå tillbaka om man tar ut överpriser.

Lenke til kommentar

Det ligger nok innbakt i norsk kultur at halv pris er halv pris, og ikke halvparten av en imaginær eller i beste fall en veiledende pris ved salgsstart av produktet. Dermed tar folk reklamen for gitt og tar seg ikke bryet med å sjekke selv enkle verktøy for å sammenligne. God økonomi er vel en del ganger synonymt med dårlig kontroll..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...