En Tiger Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har nettopp drept Sarevok, hvordan kommer jeg meg til Ulgoth's Beard uten å loade en save (f.eks Final save som blir autolagret etter at Sarevok er tatt) og gå til Ulgoth's Beard? På den måten får jeg ikke ta med de Exp poengene jeg får for å ta Sarevok. Før jeg kom til Baldur's Gate gikk jeg gjennom Durlag's Tower. Jeg har dermed noe uoppgjort i Ulgoth's Beard (+ de to andre missionsene så klart ). Så det er meget ønskelig å gå gjennom tilleggspakken få noe mer stash + Exp til Shadows of Amn. Må jo spille gjennom alt med en character... Takker for seriøse svar Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) Det tror jeg faktisk ikke er mulig. Når du har tatt Saervok så er spillet (BG 1) ferdig. Tales Of The Sword Coast må du fullføre før du tar Saervok. Durlag's Tower er forøvrig dritkult... des,OUT! Endret 28. oktober 2003 av Desdichado Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 hmm.. ok. Det var det jeg fryktet. Takker for svar. Over og ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå