LMH1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Hei, hadde ZTE MF821D i noen måneder men etter en stund klarte jeg å sette Micro sim istedenfor Mini sim, det startet det med, så måtte jeg åpne denne for å heletatt få ut simkortet. Så brukte jeg standard Sim adapteret som følger med netcom: Men etter en stund brakk den inni i mobilt bredbånd adapter, så da ble den ubrukelig å måtte kastes, jeg kan ta på meg skyld at jeg ikke kjøpte et slik adapter i stedenfor men det koster raskt 30 kr, så bestilte fra kina, men det tar jo 2 uker eller mere så det hjalp lite. Så når disse brekker eller blir skadet: Er håpet nok ute: Ser vertfall bedre ut, med tanke på å sette inn sim kortet, men pinsene kan brekkes også der, beste ville vært: Å hatt en slik løsning som nyere mobiler: Her skal vel det en til simkortene eller minnekortene klares å settes inn feil som ødlegger telefonen eller mobilt bredbånd? Noen som har tips til gode mobilt bredbånd med USB2? eller USB3? Endret 20. september 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Huawei E3276 er bra, kommer litt an på om du vil ha hilink/host-less eller ikke. ZTE MF821D kommer i 2 varianter. Fordelen med Huawei sin er at den kan flashes til begge moduser. Ikke at jeg helt har klart og forstå hvordan du ødela den i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Fordi simkortet var mindre, en det er plass til. Kan være samme problem med minnekort SDHC mot micro SD men der ser man det helt klart er for lite. Unlocked HUAWEI E3276S-920 LTE TDD 2300/2600MHz 150Mbps 4G USB modem broadband er denne god eller styr unna? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 920 har ikke støtte for alle de norske LTE frekvensene, tror du må ha 150 , 151 eller 210. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå