BerHar Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har et nettverk heime og vil nå det når jeg er ute å reiser. Er der en måtte som jeg kan settet det opp slik at jeg når det fra min mobil og fra mitt kontor på jobben. Det vil sei over alt. Slik jeg kan nå bilder og andre dokumenter som skulle være der. Er det mulig å sette en VPN konto for å nå det eg vil. Eller er der noen andre måtte det kan gjæras på. -- HarBer -- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Du må ha en VPN server hjemme samt DynDNS dersom du ikke har fast ip. En del hjemmeroutere kommer med VPN server. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 OpenVPN er vell den som er enklest og funker på stortsett alle plattformer. Det å utsette tjenester for rent og rått internett er ikke noe sjakktrekk, da du fort kan snuble over en sikkerhetsfeil ala den som rammet Synology enhetene. Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Om eg no skal lage til noke slikt heime med meg. Er her noken veiledning som viser korleis det skal gjerast noken plass. Er det noko som må kjøpast før eg starter på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå