egerstud Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 http://www.nvidia.com/object/IO_9365.html Lenke til kommentar
Kark Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har lastet utilities et par ganger nå men underinstallering får jeg en feil melding "1155:File D:\zip\NVSU 1.00 .00\ISScript8.MSI not found" Og så stopper installeringen. Hmmm,,,, Og jeg som ikke har MSI kort engang.Noen som har noen tips på løsning eller hva jeg burde prøve? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Etter min mening ikke verdt å installere. Programmet er buggy og informasjonen den viser er feil. Overklokking skal skje i BIOS. Altfor risky og gjøre det direkte i Windows IMO. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Funker fint for meg, klokka først min XP2600+ opp til 250 FSB, så ned til 200, og tilslutt 166... Jeg skulle se hvor kald cpu ble... Plutselig kom den stygge bluescreenen, og "dumping av fysisk minne" Men bluescreen er jo ikke programmets feil da... Men skal det være slik at man ikke kan accesse alle sider eller? Jeg kommer bare inn på Overclocking - Basic, og informasjon, ikke Overclocking - Advanced... (men advanced delen trenger reboot anyway, så da stikker man bare innom bios) Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Aner ikke, kommer ikke inn på noe annet en basic og info jeg heller.. Og da er ikke programmet verdt mye.. Eneste er at du kan sjekke hvor høy Fsb du klarer, uten å gå inn og ut av Bios.. Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har lastet utilities et par ganger nå men underinstallering får jeg en feil melding"1155:File D:\zip\NVSU 1.00 .00\ISScript8.MSI not found" Og så stopper installeringen. Hmmm,,,, Og jeg som ikke har MSI kort engang.Noen som har noen tips på løsning eller hva jeg burde prøve? MSI i denne sammenhengen har lite og ingen verdens ting å gjøre med leverandøren av skjermkort / hovedkort og what not. MSI står vel for Microsoft Installer? Så, du har trolig en korupt installer-fil. Last ned og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Kark Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 [quote name='Grimnar' date='31/10/2003 : 01:43'][quote name='Kark' date='30/10/2003 : 11:13'] Har lastet utilities et par ganger nå men underinstallering får jeg en feil melding "1155:File D:\zip\NVSU 1.00 .00\ISScript8.MSI not found" Og så stopper installeringen. Hmmm,,,, Og jeg som ikke har MSI kort engang.Noen som har noen tips på løsning eller hva jeg burde prøve? [/quote] MSI i denne sammenhengen har lite og ingen verdens ting å gjøre med leverandøren av skjermkort / hovedkort og what not. MSI står vel for Microsoft Installer? Så, du har trolig en korupt installer-fil. Last ned og prøv på nytt. [/quote] Takkar for den, men jeg har blitt litt usikker på om jeg skal bruke programmet i hele tatt. ser at noen andre her ikke er veldig imponert av det. Jeg skal se ann litt Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 synes konseptet er bra, men resultatet (dvs. basic oc, hva er det for noe dritt) er ikke verd det Lenke til kommentar
zyp Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ikke verdt det? ikke verdt hva? du gir jo ikke akkurat noe for det da... man kan jo justere fsb og ram timings uten å reboote, og hvis man presser fsb for langt trenger man ikke flashe bios siden fsb ikke blir lagra, og når man ikke trenger å flashe bios trenger man heller ikke å skrive inn alle innstillinger man skal ha... sparer mye tid altså... Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 mangler f.eks voltages og multiplier... hvis du har brukt at abitkort, får du alltid resetta bare cpuinstillingene... så det gir ikke noen særlige fordeler Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Rent bortsett fra at Advanced-seksjonen ikke fungerte syns jeg det så helt greit ut. Det er på ingen måte noen full løsning, men den er grei til å teste systemet uten å måtte restarte sjuhundreogåtteogførti ganger - med tilsvarende mange ganger innom CCMOS-jumperen. Når du har funnet sånn noenlunde riktige innstillinger kan du sette dem inn i BIOS. Og, for oss "erfarne" og "1337" overklokkere som ofte glemmer vår overklokkings spede barndom - det gjør det hele mye enklere for ferske overklokkere. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kjekt for å foreksempel finne ut hva slags tRAS som gir best ytelse. Fant fort ut at det er 11 for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå