bas Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Etter at jeg var så heldig å miste laptopen min i bakken og knuse skjermen så måtte jeg kjøpe ny. På den gamle hadde jeg windows 8.0 og opplevde det samme problemet, bare i mindre grad, mens på den nye laptopen hvor det er installert windows 8.1 er det bare tull og 10 ganger verre. Problemet er kort og godt at jeg alltid må laste nettsider i hvertfall 5-10 ganger da jeg bare får "Denne nettsiden er ikke tilgjengelig, kunne ikke laste nettsiden fordi xxxxxxx brukte for lang tid på å svare. Nettsiden kan være nede, eller du kan ha problemer med internettilkoblingen", etter at den har stått og kvernet i 15-20 sekunder, og slik må jeg refreshe og refreshe før den plutselig laster, men da helst uten bilder, bare tekst. Det snodige er at mange ganger hvor jeg bare trykker avbryt, så laster plustelig siden. Har hørt med nettleverandør, de finner ingen feil på linje eller router, det er kanskje litt bedre med nettverkskabel enn med WIFI, men begge deler er helt håpløst uansett, apple enhetene mine (iphone og ipad) opplever ikke disse problemene, min stasjonære pc som også er koblet opp med kabel opplever til dels det samme (windows 8.0). Jeg har selvsagt prøvd å google dette, og det finnes jo hvor mange treff som helst på windows 8.1 og nettverksproblemer, men finner ikke noe som er eksakt likt mitt, da de fleste ser ut til å kun ha problemer med WIFI, og da at de får limited eller no conection, mens jeg har egentlig full connection hele tiden, det er bare sidene som ikke vil laste. Det samme gjelder uavhengig av nettleser (explorer, chrome, opera). Hjelper heller ikke å skru av antivirus og brannmur, ei heller å reboote router. Har også oppdatert til siste driver versjon for WIFI kortet, ingen forskjell. Begynner med andre ord å bli en smule koko og lei dette, ett under om jeg i det hele tatt får postet dette Noen tips? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har noe alla samme problem på mimn Windows 8.1 laptop Problemet mitt er at jeg må restarte PC-en ofte for å få web til å virke, samt RDP, ellers fungerer ping osv som normalt. Prøver reinstallere windows atm så får se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå