Roar Kneppen Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 When Nature makes Abstract 223 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ikke mer abstrakt enn at en ser hva som er opp og ned. Noen ganger spiller det heller ingen rolle. Tøft fargevalg. og du har ofte litt grumete overflater som minner litt om støy. Hvis man skalerer opp bildet blir denne filtereffekten kanskje for dominerende. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Ikke mer abstrakt enn at en ser hva som er opp og ned. Noen ganger spiller det heller ingen rolle. Tøft fargevalg. og du har ofte litt grumete overflater som minner litt om støy. Hvis man skalerer opp bildet blir denne filtereffekten kanskje for dominerende. Som jeg har sagt og skrevet det så mange ganger før - jeg lager bilder og ikke nødvendigvis perfekt foto. Det overlater jeg til de som setter sin ære i å få fram akkurat det som kamera så under eksponeringen. Jeg lager alltid mine bilder i redigeringa mens andre skrur og stiller og herjer ute i felten for å få det mest mulig perfekt. Her er det nok helst hard cropping som henter ut pikslene. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Som å kikke inn i neven på min oldefar som var smed på stålverket hjemme. Hvor mange trinn har ikke disse røttene båret - hvor mange hammerslag har denne neven påført stålet Mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg