Torstein Norum Bugge Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Distreherende, mener amerikansk sexolog.– Apple Watch vil ødelegge sexlivet ditt 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 20. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. september 2014 Null problem. Det kommer ikke til å være batteri igjen uansett. 11 Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Personlig synes jeg det er vanlig høflighet å sette mob'en på lydløst når man har sex, så det er vel bare å ta smarklokka av armen. Klokker har en tendens til å være i veien under akten uansett. Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ikke kjøp.Problem løst 2 Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er Apple i ferd med å bli et "tabuord" ? 1 Lenke til kommentar
Vaffel1989 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Tar jo selvfølgelig av klokka/legger vekk tlf/rar av skoene osv før man setter igang, med mindre det kanskje er snakk om en kjapp en Hvis man bryr seg så lite om akten at en syntes det er greit å sjekke mobilen, tror jeg nok ikke det forholdet har det så bra uansett. 5 Lenke til kommentar
Brutal_Bob Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Greit å vite hvor mye kalorier man brenner. 8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) "Apple Watch vil ødelegge sexlivet ditt" Er en veldig stor forskjell på hva denne overskriften sier og hva sexologen skrev på Twitter. Å si at noe kan distrahere deg og at noe vil ødelegges er så sykt forskjellig at jeg ble lei meg på TEK's vegne av å lese denne artikkelen Hun har også bare skrevet denne ene Twitter-meldingen, eller? Vel, TEK har tatt "klikk klikk cash" overskriftene til nye høyder med denne Edit; Litt skrivefeil der ja Endret 20. september 2014 av Dante's Inferno 5 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Så bra jeg har Pebble da 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Er vel ikke lenge før vi får en utgave av denne artikkelen myntet på single... "Sexlivet ditt vil ødelegge Apple Watch" Endret 20. september 2014 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Vel, TEK har tatt "klikk klikk cash" overskriftene til nye høyder med denne Dette er grunnen til jeg valgte å avslutte EKSTRA medlemskapet mitt hos TEK. Altså, vil jeg lese stoff på høyde med ITavisen, kan jeg like godt gjøre det gratis. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvis man er glad i fisting bør man ta klokka av. Det er grenser for hvor mye fuktighet den tåler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Greit å vite hvor mye kalorier man brenner. Greit å vite hvor lang tid man bruker. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 wow - lever Dr. Ruth enda? Impressive. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Tar jo selvfølgelig av klokka/legger vekk tlf/rar av skoene osv før man setter igang, med mindre det kanskje er snakk om en kjapp en Hvis man bryr seg så lite om akten at en syntes det er greit å sjekke mobilen, tror jeg nok ikke det forholdet har det så bra uansett. 2014 og du bruker ikke en app som registrerer antall jukk, tid, stønn, daskefrekvens og alle de andre variablene som et samleie består av? Sex handler i dag ikke lenger om nytelse, men om ytelse. "Var deg godt for deg også? I følge appen så var det 2,4% bedre for deg denne gangen! Ny rekord, gratulerer! :D" Du vil vel ikke bli forbikjørt på kjønnsmarkedet, vil du vel? Før så kunne du kanskje nyte en mosjonstur i skogen, men i dag så er det rundetider, kondomdrakt, nanokarbonsko og pulsklokke linket til appen på mobilen som gjelder. Da har man ikke tid til å stoppe for å lukte på blomstene! 2 Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ærlig talt. Det er da et vanlig fornuft å ta av seg klokka og sette den et annet sted når man skal ha sex. Det er jo farlig å ha den på armen i slike stunder. Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Greit å vite hvor mye kalorier man brenner.Greit å vite hvor lang tid man bruker. Sjekke om det stemmer det damen sier at mann er en 5 minutters mann. Hehehe Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Greit å vite hvor mye kalorier man brenner.Greit å vite hvor lang tid man bruker.Sjekke om det stemmer det damen sier at mann er en 5 minutters mann. Hehehe Et gjennomsnittlig samleie varer visstnok ikke lengre enn to og et halvt minutt. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ikke noe problem for eple-brukerne da de jo allikevel bruker det meste av sin tid til å runke til sine eple-produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg