Hope99 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hei, Jeg har en impotert Xbox One. Etter lansering her i Norge har jeg oppdatert den over til norsk. Er det noe mer jeg må gjøre for og kunne bruke min norske visa? Opplever store problemer angående Fifa 15 fifa points. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Hvorfor vil du brukr den norske butikken på konsollen? Regner med du har sett den opp til å benytte US Store fra før, men du oppdaterte den og har no satt lokasjon til Norge? Tolker jeg deg rett ? Endret 20. september 2014 av Mala Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Sett den tilbake til US og betal i dollar med VISA. Slik jeg ser det finnes det ikke et eneste argument for å sette boxen til norsk. Lenke til kommentar
Hope99 Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Hei, Tusen takk for svar. jeg har kjøpt en igjennom Amazon. Engelsk version. Jeg ble fortalt at jeg ikke kunne benytte meg av norsk visa så lenge xbox one ikke var lansert i Norge enda. Så jeg har ikke prøvd noen ting som helst før nå etter den ble lansert på norsk marked og satt den opp på norsk. Hva er det dere anbefaler jeg skal gjøre ? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Bytt til norsk region å språk å legg inn norsk visakort. Kan hende du må bytte tilbake til norsk på live kontoen din også. Det gjøres på www.outlook.com Eller så forsetter du å bruke xboxen med usa som lokalisjon og engelsk som språk. Da får du billigere spill! :-) eneste du må gjøre er å bruke en amerikansk adresse på visakortet om jeg ikke husker feil.(er litt usikker på det, men det finner du fort ut når du registrerer det) Har ingenting å si hvor du har kjøpt den. :-) Endret 20. september 2014 av MoLvII Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Amerikansk adresse, stat, by, gatenavn, Nr + gyldig amerikansk telefonnr og resten kan være det du har på Visakortet. Jeg har adresse og tlf Nr i Los Angeles på mitt. Lenke til kommentar
Hope99 Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Hei, Setter virkelig pris på svarene deres. Jeg har nå satt opp boxen til US og engelsk. Jeg la nettopp inn info på mitt mastercard med US info osv. Jeg er i early acces i fifa 15 og prøver og kjøpe fifa points. Det er her jeg møter på feil meldinger. Når jeg skal betale så kommer det opp error. Info om at jeg kan prøve igjen senere og om dette forsetter så må jeg ta kontakt. Dette har pågått i 3 dager nå. Mye loading og så kommer feil meldingen. Noen tips ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Får du overhodet handlet noe som helst i andre spill eller i butikken? Er jo litt drastisk å bare kjøpe noe, men da kan du ihvertfall luke ut noen momenter med feilsøking. Lenke til kommentar
Hope99 Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Jeg fikk kjøpt EA early acces når jeg hadde norske innstillinger. Så det kan være mulig det er EA som har problemer, men jeg vet det er andre som får kjøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå