Potetdamen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ja'a tittelen sier nesten alt, bare at jeg aldri har skiftet kabinett noen ganger. Er det noe jeg bør passe på når jeg flytter over alt fra det ene kabinettet til det andre? Si ifra hvis dere finner noen fete kabinett! Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har du bygget en PC før ? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvis du har penger, kjøp Lian Li eller Lepont. Selv har jeg et sort Lepont kabinett. Glimrende kabinett, men ganske dyrt. Disse kabinettene finner du på www.microplex.no Ellers kan du også lete på www.3dfxcool.no og www.netconnection.no Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 [Protus] Skrevet 27/10/2003 : 22:24 Har du bygget en PC før ? Har nåkk ikke det nei :grine: Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Det kabinettet har jeg nå.. så jeg lyst på et nytt et. Kabinettet mitt Passer et hovedkort i alle kabinett , eller må man passe på å ikke kjøpe feil? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 De aller fleste hovedkort til vanlig er ATX kort, og de aller fleste kabinetter tar ATX. Så om det passer eller ikke er ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det kabinettet har jeg nå.. så jeg lyst på et nytt et. Hvor stort kabinett trenger du/har du lyst på? Skal det se fancy ut? Eller simpel eleganse? Hva slags strømforsyning trenger du? Du har vel ikke all verden med ting stappa inni der, så da holder det vel med 300 watt? Hva med støy? Hva med støvfiltre? Hva med kjøling? Tenker du på å overklokke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå