Andynator Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Siden Iphone / Ipad kunne dra ned hjemskjermen så kommer det opp Kalenderhendelser Aksjer Været Etc MEN, selv om jeg har kalenderen min full i hendelser står det ALTID at jeg ikke har noen hendelser for denne dag eller kommende dager Hva må til for at kalenderhendelsene mine dukker opp her ? Jeg bruker Icloud kalender / apple sin egen kalender og de synker sammen alle sammen, men som sagt....drar jeg ned hjem skjermen kommer ingenting Slik har det vært i mange år, nå er jeg bare lei det og vil ha løsning på det Anyone??? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har du skrudd det på under Innstillinger, og hva som skal vises i Varslinger? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Da er det ikke det som er problemet...:-))) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvis du er villig til å teste en ny kalender til dine enheter, vil jeg varmt anbefale: Appen: Fantastical Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Hvis du er villig til å teste en ny kalender til dine enheter, vil jeg varmt anbefale: Appen: Fantastical Vil den legge seg i nedtrekksmenyen og på tvers av enheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå