AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hot or not? Anonymous poster hash: 0029b...179 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 hmm, hva med jenter som har sko, hot or not? Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Spørs jo. Hvis de er de flink kan det være hot. Endret 20. september 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hot! Men nå er jeg jente selv, så det var kanskje ikke meg du ville ha svar fra. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg var der når snøbrett var "nytt og trendy" her i norge, og husker fortsatt hordene med kvinner som satt i toppen av skibakkene med snøbrett og ingen hentydning til at de noen gang skulle kjøre ned bakken(for alt jeg vet sitter de der fortsatt). Ekstrem irritasjon for oss som faktisk ville kjøre i bakken, så for meg er det på ingen måter hot. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Synes nå Silje Norendal er rett meget pen. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Silje Norendal er meget pen da, men hun er nok også meget for ung for meg, men søt er hun jo. Og hot er det ikke, men det er morsomt med mennesker/jenter som bare kan svinge én vei på snowboard da, f.eks bare til venstre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Silje Norendal er pen og søt, men alt for pyntedukke for meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Er jo hot når jenta kan stå vel!? Er jente selv og diiigger snowboard snowboardgutter er ganske turn on tooooo Anonymous poster hash: 0029b...179 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg liker damer som bedriver alle former for ekstremsport. Fra diverse boardsports til paragliding og bungeejumping. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Vist dama på snowboardet er hot, ja. Aller helst liker jeg treningsjenter med squat-ass da. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg liker damer som bedriver alle former for ekstremsport. Fra diverse boardsports til paragliding og bungeejumping. Snøbrett er ekstremsport? 1 Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Definitely hot. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg tror at de aller fleste jenter idag har oppdaget at de er hot i skitrekket og driter derfor i hjelmen og istedet sminker seg opp, kjøper dyre klær for så å sette seg ned i trekket hele dagen. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Har alltid hatt en liten pekefinger på at jenter som står på snowboard skiller seg ut litt. For min del kan det fort bli sexy. Det samme gjelder forøvrig jenter som ikke blindt velger iPhone fordi venninnene deres har det, men faktisk tar et valg basert på erfaringer (og som faktisk gidd å foreta seg erfaringer). 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Har alltid hatt en liten pekefinger på at jenter som står på snowboard skiller seg ut litt. For min del kan det fort bli sexy. Det samme gjelder forøvrig jenter som ikke blindt velger iPhone fordi venninnene deres har det, men faktisk tar et valg basert på erfaringer (og som faktisk gidd å foreta seg erfaringer). Det er jeg faktisk helt enig i. Og gjerne også når de er i stand til å for eksempel installere custom roms (operativsystem) på mobilen selv...nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå