Sectoid Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Alle nordmenn er født teoretiske millionærer Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Endelig en tråd jeg har venta på. Ja, jeg er millionær. Hvordan? None of you`re bissniss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Endelig en tråd jeg har venta på. Ja, jeg er millionær. Hvordan? None of you`re bissniss. Har du sagt A må du si B. Så bare fortell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er markedet så fucked up nå ? Virker som det ødelegger livet og kjøpe en leilighet nå. Det spørs jo helt på leiligheten du kjøper og hvor du kjøper den. Var ikke mange dagene siden jeg leste om den fremtidige boligprisveksten i Tromsø. Litt usikker, men mente de spådde 30% økning de neste 5 årene eller noe sånt (rett meg om dette er feil). Du husker ikke kilden? Skal kanskje kjøpe bolig i Tromsø selv snart Nei, var noe jeg leste på DN eller E24 sånn i farten trur jeg. De viste da Tromsø som en ganske unik by i Norge, siden det meste annet ble spådd å flate ut, og i noen tilfeller synke ganske mye. Mener Kristiansand og Stavanger var på andre siden av skalaen. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Jada, så fort de ringer fra Norsk Tipping, så blir jeg millionær :-P Endret 20. september 2014 av tingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå