Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Aston Villa - Arsenal lørdag 20.09 kl 16:00 Villa Park, Barclays Premier League Dommer: Mike Jones Aston Villa: Etter en strålende 1-0 seier over Liverpool forrige søndag, har Aston Villa hatt en hel uke på å forberede seg på hjemmekampen mot Arsenal. Er ubeseiret i ligaen og ligger 2.plass med 3 seiere og 1 uavgjort. Kozak og Benteke er skadet, og er utilgjengelige. Kaptein Ron Vlaar er usikker, og stiller sannsynligvis ikke fra start. Ellers så er troppen skadefri. Guzan Hutton-Baker-Senderos-Cissokho Westwood-Cleverley-Delph Richardson Agbonlahor-Weimann Arsenal: Etter en mer enn godkjent 2-2 kamp mot Manchester City på Emirates Stadium på lørdag, ble den forestillingen overskygget av et pinlig 0-2 tap mot Dortmund i midtuken. Ble regelrett rundspilt av et aggressivt og godt forberedt Dortmund lag. Er også ubeseiret i serien, men har kun én seier. Debuchy, Gnabry, Giroud, Walcott, Monreal og Sanogo er ute med skade, mens Wilshere. Flamini og Chambers er klare etter skader forrige helg og i midtuken. Szczęsny Chambers-Mertesacker-Koscielny-Gibbs Arteta Sánchez-Wilshere-Ramsey-Özil Welbeck ------------------------------------------------------------------------------------------------ COYG! Endret 19. september 2014 av cfthompson 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Dette tror jeg blir en gøy kamp! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Herlig kamptråd. Vi vinner, 3-0. Dette er kampen hvor ting snur... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tror også vi vinner 3-0. Selv om de er på andreplass i ligaen, så har de vært langt fra imponerede, vært heldig og kun scoret 4 mål. De har Senderos i forsvar for faen. Dette blir lett. Håper dog vi har fikset problemene våres på dødballer. AV virket småfarlige på de mot Liverpool. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvis ikke Wenger gjør noen drastiske forandringer fra forrige kamp så blir det vel UB. I beste fall vinner vi med ett mål. Tviler på målfest fra vår side. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvor lenge er Benteke skadet? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvor lenge er Benteke skadet? Var snakk om at han kunne være tilbake i slutten av denne måneden. Tviler på han starter for Villa idag. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Villa er i god form og dere er nok litt slitne etter CL, og demotiverte, har tippa U.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ingen lett kamp å spå, så da skal jeg bare lene meg tilbake å titte på. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg spår Arsenal-seier med store sifre. Arsenal, som i følge noen har verdens beste spillere i omtrent alle posisjoner kommer til å herje her. Så det så Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Vi har neppe noen mulighet til å stikke av med 3 poeng her. 1 poeng er kanskje realistisk. Villa har sluppet inn 1 mål på 4 kamper. Det er helt vanvittig imponerende. Scorer ikke så mye dog og det er derfor jeg tror 1-1 kan være en mulighet. Likevel tror jeg vi taper 2-1. Hvorfor? Vi er i grusom form, spillerene har null selvtillit. Vi har blitt overkjørt i de fleste kampene vi har spilt denne sesongen. Villa er nok fulle av selvitllit etter å ha slått Pool på imponerende vis på Anfield. De har alt å vinne. Det er bare å presse høyt i banen så får vi panikk og slår langt. Endret 20. september 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 La oss håpe Villa står høyt, da kan det bli en hyggelig lørdag... Villa har imponert, men hvor lenge vil det vare. Jeg tror Arsenal tar hjem denne, men noen målfest tror jeg ikke på. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er på plass i Birmingham nå, dette blir artig! ? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Oddsen stiger på Arsenal, tror det må bli ett bet på de idag Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hva er det jeg ser?! 4-2-3-1!! Drømmen min!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 JAAAAA Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ingen forsvarspillere på benken. Jævla tynt baki der nå. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hva skjer om vi får en skade i forsvaret? Blir det en midstopper går sikkert Chambers inn på den plassen mens Coquelin går inn på backen. Samme gjelder sikkert om en av backene blir skadet. Grøsser av tanken på Coquelin på backen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå