Gå til innhold

Kamptråd: Leicester City vs Manchester United


Mr. President™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan Clattenburg få lov til å dømme en utd kamp? hvordan? bare hvordan? han burde bli sparket. er så anti utd som det blir. det der var juks vi så der ute. når han kan prestere å ikke gi frispark 3 sekunder før for noe MYE verre på samme fyren som bare rører han etterpå I FELTET og gi straffe da?? det skal liksom være lett å gi frispark utenfor feltet og vanskeligere å gi på små touch i feltet trodde jeg? i mine 10+ år av fotball har jeg aldri sett noe ille.

 

men det verste er, er nytteløst. Clattenburg er bare anti utd. er ikke vits å tenke at han er en dårlig dommer. han er bare pure anti utd. er ikke noen andre forklaring for det han gjorde der med Rafael hendelsen. er INGEN tvil han vet Rafael skal ha frispark der! INGEN fuckings tvil. det kan ALLE her innrømme.

Lenke til kommentar

Dette var deilig.

Vel unt :)

 

 

Dette var deilig.

 

 

 

Er en liverpoolfan jeg har som venn på facebook som skrev at dette var den største dagen i hans liv.

Sier litt hvordan ting er i den leiren.

 

En person er representativ for flere millioner. God kveld videre.

 

Sånne ting som dette er det dummeste eg leser. Hva har denne liverpool fansen med noe som helst å gjøre?

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var deilig.

 

Er en liverpoolfan jeg har som venn på facebook som skrev at dette var den største dagen i hans liv.

Sier litt hvordan ting er i den leiren.

En person er representativ for flere millioner. God dag.

 

 

Nei men det er noe som går igjen ganske ofte. Det viktigste er at united taper, også kommer det at eget lag vinner på en god andreplass :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...