kwah Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 hørte bare kommentatoren skryte av v. persie... vet ikke hvorfor men... han er forøvrig homofil... ikke at det har noen som helst betydning men... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 6 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 "ekspertene" på vgtv sitter å skryter over bra dømming såklart. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Hva slags dialekt har kommentatoren? Høres ut som en god blanding.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Han skal ikke snakke så høyt, men han har jo ingen hjerne så hva vet han.. 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Han skal ikke snakke så høyt, men han har jo ingen hjerne så hva vet han.. Han er ikke den eneste uten hjerne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Hvordan kan Clattenburg få lov til å dømme en utd kamp? hvordan? bare hvordan? han burde bli sparket. er så anti utd som det blir. det der var juks vi så der ute. når han kan prestere å ikke gi frispark 3 sekunder før for noe MYE verre på samme fyren som bare rører han etterpå I FELTET og gi straffe da?? det skal liksom være lett å gi frispark utenfor feltet og vanskeligere å gi på små touch i feltet trodde jeg? i mine 10+ år av fotball har jeg aldri sett noe ille. men det verste er, er nytteløst. Clattenburg er bare anti utd. er ikke vits å tenke at han er en dårlig dommer. han er bare pure anti utd. er ikke noen andre forklaring for det han gjorde der med Rafael hendelsen. er INGEN tvil han vet Rafael skal ha frispark der! INGEN fuckings tvil. det kan ALLE her innrømme. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Klovnen der som ikke får til å ta på seg en treningsvest engang bør vel gå stille i gangene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Dagen etter West Ham kampen altså?? 8 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool-spillere er tydeligvis akkurat som supporterne, lider av heftig mindreverdighetskompleks. 8 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Han skal ikke snakke så høyt, men han har jo ingen hjerne så hva vet han.. Han er ikke den eneste uten hjerne Nei, pool har jo rundt 25 spillere på førstelaget 8 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Er en liverpoolfan jeg har som venn på facebook som skrev at dette var den største dagen i hans liv. Sier litt hvordan ting er i den leiren. 7 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Dette var deilig. Er en liverpoolfan jeg har som venn på facebook som skrev at dette var den største dagen i hans liv.Sier litt hvordan ting er i den leiren. En person er representativ for flere millioner. God kveld videre. Endret 21. september 2014 av The Doctor 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Liverpool-spillere er tydeligvis akkurat som supporterne, lider av heftig mindreverdighetskompleks. Hadde en på united postet noe slikt på twitter i samme situasjon hadde eg synst det var så pinlig at eg hadde hvertfall ikke postet der her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Dette var deilig. Vel unt Dette var deilig. Er en liverpoolfan jeg har som venn på facebook som skrev at dette var den største dagen i hans liv. Sier litt hvordan ting er i den leiren. En person er representativ for flere millioner. God kveld videre. Sånne ting som dette er det dummeste eg leser. Hva har denne liverpool fansen med noe som helst å gjøre? Endret 21. september 2014 av Jotun 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Det tristeste med det her er at vi trenger å bygge opp litt momentum/selvtillitt. Får virkelig håpe at Jones inn på midten igjen vil kunne gi mer stabilitet, blir også bra å få Shaw tilbake igjen! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Dette var deilig. Er en liverpoolfan jeg har som venn på facebook som skrev at dette var den største dagen i hans liv. Sier litt hvordan ting er i den leiren. En person er representativ for flere millioner. God dag. Nei men det er noe som går igjen ganske ofte. Det viktigste er at united taper, også kommer det at eget lag vinner på en god andreplass 1 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 gratulerer til liverpool i dag Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Det viktigste er at Liverpool vinner. Men når de driter seg ut mot West Ham er det et plaster på såret at United taper. Det er ikke uvanlig at supportere av rivaliserende lag fryder seg over sånt. Slutt med survinga. Kan skje mye frem til mai! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå