Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Der legger jeg meg, snakkes. Sug meg clattenburg din jævla schizofrenske hund Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det tror jeg var riktig. Syns at han skulle ødelegge kampen før han gjorde noe riktig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det der var faktisk straffe da..men fy faaan. SYK SYK kamp!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hahahaha whoops Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 rødt kort å ja... clattenburg gå å grav deg ned di klyse Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Fy faen, jeg synes synd på dere. Er det mulig? Hvem pisser på hvem? 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det blir vanskelig å vinne kamper når dere trenger 4-5 scoringer for å vinne. Skjønner at Rooney er pissed.,Hva skjer!?!?. Haehahe, sorry, ler her jeg sitter.. Clattyboy har vært ute på isen med sykkelen sin i den kampen her. Allikevel er det ikke bare dommeren sin feil.. Mye rart i forsvaret. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Forsvaret neste kamp blir knall! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jaja, sterkt av Leicester å komme tilbake fra 1-3. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Så jævla ufortjent. Alt starter med fuckings fitteburg som presterer å gjøre to tabber på rad. Burde aldri få dømme igjen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hvordan går det ann å ikke gi Rafael frispark og deretter gi straffe på filming? Burde være Clattenburg sin siste kamp som toppdommer. Fuckings mongo! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Clattenburg er faen meg poolfan. er verre en det. er kanskje mest anti utd dommeren som finnes i verden. det her er snudd av DOMMEREN. 3-1 og game over. også dømmer han faen ikke frispark på Rafael men klarer å gi straffe. er så jævlig morsomt. hahahaha. ikke til å tro på. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 at det i det hele tatt er lov å la en såpass lite objektiv dommer dømme er en skandale... clattenburg har jo bevist gang på gang at han hater united. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hvordan går det ann å ikke gi Rafael frispark og deretter gi straffe på filming? Burde være Clattenburg sin siste kamp som toppdommer. Fuckings mongo! han får nok medalje av FA for dette her. så sykt, haha. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 at det i det hele tatt er lov å la en såpass lite objektiv dommer dømme er en skandale... clattenburg har jo bevist gang på gang at han hater united. Nå har jo Leicester gjort jobben selv etterpå, så ikke ufortjent at de vinner kampen. Men han ødelegger jo en 1-3 ledelse og gir de håp. Ubrukelig dommer. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ja så var bare QPR kampen et blaff og vi er tilbake på bakken igjen. Aldri i verden om United kommer på topp 4 i år. Nok en trist sesong med 6-7-8 plass Har du sett pool i det siste eller Arsenal mot BVB foreks? Har du sett United som får hockeyresultat mot Leicester? Har du sett United som har spilt mot Sunderland, Swansea, Mk Dons, Qpr og nå mot Leicester og har kun en jævla seier? Du burde få se og rengjort buret. Hvordan tror du det skal gå mot topplag? 7 Plass i år er et hett tips. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Åååå så nydelig ! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hahahaha! Dette reparerte en ellers veldig begredelig fotballhelg. Friskmeldt? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det der var faktisk straffe da..men fy faaan. SYK SYK kamp!! Er faktisk frispark til Blackett i forkant da. Dette her er bare beyond latterlig. Helt sykt at det er mulig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå