SveinSorvik Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg sitter i Chile nå og skal gå til anskaffelse av en bærbar pc. Jeg har liten erfaring med bærbare maskiner og trenger litt hjelp. Jeg har fått tilbud på en maskin som heter for Toshiba Satelite 1800-s207 for ca. 13500 NOK eks. moms. Jeg har prøvd å finne denne maskinen i Norge, men uten å lykkes. Data på maskinen: Prosesor: 1100MHz Minne: 256 MB Ram Harddisk: 20 GB Disk: 3.5" DVD/CD-RW Skjerm:14,1 1024x768 Modem: 56K Størrelse: 2,9 kg 31x28x4,6 Er det noen som vet noe om denne maskinen i Norge? Er dette en pris som er "normal"? Er dette en grei maskin? Er det noe en ellers bør være OBS på ved kjøp av pc i utlandet? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg vet bare at de selger en tilsvarende bærbar i danmark for ca 13000 danske kr inkl. (25%) moms. Jeg fant den via pristjenesten http://www.edbpriser.dk . Eneste forskjell var at det var en Celeron 1200MHz prosessor i den, og at man måtte kjøpe ekstern RW-brenner til ca 1700-kr og da kom opp i en total-pris av ca 13000 d.kr. Men tilbudet du fikk er ikke så galt det heller, tatt i betraktning av at det jeg nevner er sansynligvis nordens beste pris på bærbar for tiden. Jeg vet ikke hvordan kjøps-loven i Chile er (suprise;) , men hvis du skal tilbake til norge snart er det kanskje lurt å handle i et land der du kan benytte deg av reklamasjon om noe skulle skje. Lenke til kommentar
rozak Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Toshiba har ett års internasjonal garanti som du kan få utvida til 3 år.... hvis de ikke har slutta med det nettopp. Prisen høres grei den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå