t0nje Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Anbefaler du å gjøre dette? Jeg har allerede generell studiekompetanse med middels karakterer, men har lyst til å ta IB. Hadde jeg vært bevisst på IB på den tida jeg skulle velge vgs hadde jeg valgt dette om jeg skulle valgt om igjen.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hva er i så fall målet med det? Det finnes nok lettere måter å komme inn på eventuelle studier. Lenke til kommentar
t0nje Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Målet er å få IB diploma slik at jeg kan søke meg inn på uni of Edinburgh på ønsket studie. Studiet jeg vil inn på godtar ikke norsk vitnemål nemlig og det er så dritt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er kjipt, men det finnes sikkert tilsvarende studier som godtar vitnemålet ditt. Det er kanskje mer fornuftig å finne et av dem enn å bruke enda tre år på å gå videregående om igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 IB? Er det BI du tenker på? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Antakelig snakker hun om linjen International Baccalaureate på videregående. http://utdanning.no/utdanning/vgs/STUSP2Z--- Jeg ser nå at det ville blitt to nye år, ikke tre. Men likevel tror jeg at det finnes andre muligheter som er vel så gode som den du har sett for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå