Holden Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Har et utrolig snodig problem som jeg håper noen kan hjelpe med. Sitter på en Asus UX32LN med Intel 4400 HD og NVIDIA 840M grafikk. Forsøker å koble til min Dell UltraSharp U3011 via en mini-displayport (laptop) til displayport-kabel (skjerm). Skjermen detekteres i Windows 7 Ultimate, skjermen forstår at den er plugget inn (den skrus på og viser ikke "ingen signalkabel festet"-meldingen), men bildet er helt svart. Nå kommer det snodige: Når jeg skrur av maskinen, vises "Shutting down..."-skjermbildet på den eksterne skjermen! Er det noen som har vært borte i et lignende problem eller som kan tenke seg hva som er galt? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Windows + P? Sette oppløsning på ekstern skjerm til 1024 x 768 for å se om det fungerer? Lenke til kommentar
Holden Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 @sevs Takk for tips, men hverken Windows + P eller nedjustering av oppløsning har noen effekt. Skjermen viser faktisk 2560x1600 på "Shutting down..."-bildet. Syns feilen er kjempesnodig.. Hva kan det være tro? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Har du en annen kabel du kan bruke? Lenke til kommentar
Holden Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 nei, ikke for øyeblikket. Tviler på at det er kabelen, for shutdown-bildet vises jo når jeg avslutter Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå