Gå til innhold

Kamptråd PL West Ham-Liverpool


Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

west-ham-liverpool.jpg

 

West Ham-Liverpool

Lør.20.09.14
KL 18.30

Dommer: Craig Pawson

 

Ingen av lagene har hatt en spesiell god start på sesongen. Liverpool gjorde dog en veldig god kamp sist de var i London
Begge trenger poengene som deles ut her, kun seier er godt nok for begge lag. .Kan bli røff kamp på Upton Park lørdagskveld og resultatet kan stå mellom å se et hav av bobler eller en gråtende ''Big'' Sam.

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool må nok starte med to spisser(B&B) i denne kampen. Balo kan ikke være ensom spiss da han ikke passer i den rollen. Greit at vi har hyppige vinger, men han trenger noen ved siden av seg som kan ta imot nedfalsfrukt og gjøre mer løp og tekniske saker, noe Borini klarer utmerket.

Coutiniho kan godt få starte, men da må han prestere, vært meget svak i starten av sesongen. Samme kan sies om Lallana dog han har just kommet tilbake fra skade så tilgir han mer enn jeg gjør Cou.

 

Håper virkelig BR kjører diamond-formasjon her, noe han burde ha gjort i kampen mot Aston Villa.

 

 

Mignolet

Manquillo-Lovren-Sakho-Moreno

Gerrard

Henderson-Lallana\Cou

Sterling

Borini-Balotelli

Lenke til kommentar

Ikke særlig tro på poeng her. Liverpool har fortsatt nok kvalitet til å spille oss ut. Tipper 1-3.

 

Kjipt at kampen går ganske samtidig som Vålerenga-Molde.

 

Feel you, men prioriteringer må til.

 

 

 

 

Mignolet

Manquillo-Lovren-Sakho-Moreno

Gerrard

Henderson-Lallana\Cou

Sterling

Borini-Balotelli

 

Enig med denne formasjonen. Jeg hadde valgt Lallana fremfor Coutinho. Han har skuffet litt, så bedre at han kommer inn i kampen og prøver å gjøre sakene sine bedre da.

 

 

*snip*

 

Jeg blir så frustrert av målet til West Ham! Helt utrolig at det målet ble godkjent!

Lenke til kommentar

Liverpool må nok starte med to spisser(B&B) i denne kampen. Balo kan ikke være ensom spiss da han ikke passer i den rollen. Greit at vi har hyppige vinger, men han trenger noen ved siden av seg som kan ta imot nedfalsfrukt og gjøre mer løp og tekniske saker, noe Borini klarer utmerket.

Coutiniho kan godt få starte, men da må han prestere, vært meget svak i starten av sesongen. Samme kan sies om Lallana dog han har just kommet tilbake fra skade så tilgir han mer enn jeg gjør Cou.

 

Håper virkelig BR kjører diamond-formasjon her, noe han burde ha gjort i kampen mot Aston Villa.

 

 

Mignolet

Manquillo-Lovren-Sakho-Moreno

Gerrard

Henderson-Lallana\Cou

Sterling

Borini-Balotelli

Kunne ikke vært mer enig. Diamant på midten har fungert jævlig bra.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Voldsomt til labber stemning her gutter. Ikke lenge til kamp,

Skrtel tilbake i laget, spennende. Borini og Baloteli på topp er derimot det jeg ser mest frem til å se om det fungerer bra.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...