Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 West Ham-Liverpool Lør.20.09.14 KL 18.30 Dommer: Craig Pawson Ingen av lagene har hatt en spesiell god start på sesongen. Liverpool gjorde dog en veldig god kamp sist de var i LondonBegge trenger poengene som deles ut her, kun seier er godt nok for begge lag. .Kan bli røff kamp på Upton Park lørdagskveld og resultatet kan stå mellom å se et hav av bobler eller en gråtende ''Big'' Sam. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Spent på laget her. Håper faktisk Borini starter på topp med Balotelli, så får vi litt bevegelse i angrep. Noe ala. Mignolet Manquillo - Lovren - Sakho - Moreno Hendo - Gerrard - Lallana Sterling Borini - Balotelli Evt. Cou inn for Lallana. Endret 19. september 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Veldig spent på denne kampen. Er ikke garantert seier her gitt. Blir en ordentlig sliteseier hvis dette går veien. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Regner med at Liverpool tar 3 poeng med seg hjem etter denne kampen, men at det blir som Nettels sier en liten sliteseier. 1-2 til Liverpool Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tror West Ham vinner denne. 1-0 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Så lenge ikke pool får en straffe må jeg si meg fornøyd! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ikke særlig tro på poeng her. Liverpool har fortsatt nok kvalitet til å spille oss ut. Tipper 1-3. Kjipt at kampen går ganske samtidig som Vålerenga-Molde. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kjipt at kampen nok en gang går lørdag kveld. Jeg er redd det blir tap, etter to veldig svake kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Liverpool må nok starte med to spisser(B&B) i denne kampen. Balo kan ikke være ensom spiss da han ikke passer i den rollen. Greit at vi har hyppige vinger, men han trenger noen ved siden av seg som kan ta imot nedfalsfrukt og gjøre mer løp og tekniske saker, noe Borini klarer utmerket. Coutiniho kan godt få starte, men da må han prestere, vært meget svak i starten av sesongen. Samme kan sies om Lallana dog han har just kommet tilbake fra skade så tilgir han mer enn jeg gjør Cou. Håper virkelig BR kjører diamond-formasjon her, noe han burde ha gjort i kampen mot Aston Villa. Mignolet Manquillo-Lovren-Sakho-Moreno Gerrard Henderson-Lallana\Cou Sterling Borini-Balotelli Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=HK5u4R2IGk8 Last time at Upton Park.. Latterlig dømming og dommeren i fokus. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 0-3. Balo spiller hatt i ball med West Ham. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ikke særlig tro på poeng her. Liverpool har fortsatt nok kvalitet til å spille oss ut. Tipper 1-3. Kjipt at kampen går ganske samtidig som Vålerenga-Molde. Feel you, men prioriteringer må til. Mignolet Manquillo-Lovren-Sakho-Moreno Gerrard Henderson-Lallana\Cou Sterling Borini-Balotelli Enig med denne formasjonen. Jeg hadde valgt Lallana fremfor Coutinho. Han har skuffet litt, så bedre at han kommer inn i kampen og prøver å gjøre sakene sine bedre da. *snip* Jeg blir så frustrert av målet til West Ham! Helt utrolig at det målet ble godkjent! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Liverpool må nok starte med to spisser(B&B) i denne kampen. Balo kan ikke være ensom spiss da han ikke passer i den rollen. Greit at vi har hyppige vinger, men han trenger noen ved siden av seg som kan ta imot nedfalsfrukt og gjøre mer løp og tekniske saker, noe Borini klarer utmerket. Coutiniho kan godt få starte, men da må han prestere, vært meget svak i starten av sesongen. Samme kan sies om Lallana dog han har just kommet tilbake fra skade så tilgir han mer enn jeg gjør Cou. Håper virkelig BR kjører diamond-formasjon her, noe han burde ha gjort i kampen mot Aston Villa. Mignolet Manquillo-Lovren-Sakho-Moreno Gerrard Henderson-Lallana\Cou Sterling Borini-Balotelli Kunne ikke vært mer enig. Diamant på midten har fungert jævlig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Voldsomt til labber stemning her gutter. Ikke lenge til kamp, Skrtel tilbake i laget, spennende. Borini og Baloteli på topp er derimot det jeg ser mest frem til å se om det fungerer bra. Endret 20. september 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Dette går til helvete. 10-0-tap. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er Cou skada? Ikke på banen eller benken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er Cou skada? Ikke på banen eller benken. Spilt dårlig og tatt ut av laget. Benken vår ser jo ganske bra ut med Lallana, Markovic og Lambert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå